διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

μελανιές..(a-sylia)KAtiana ιουνιος 2012

μελανιές αορατες συγκεντρωμενες στα ματια σου ,οιδηματα και φλεγμονες εγκατεστημενα εντος σου.
δρομοι τραχεις και ατυχηματα αυτοκινητιστικα .
οδοιπορουσες καταστροφες και πολυπαθοι οδοιπόροι..εμεις..

χωρις σηματοδοτες αυτοι..
ανευ τελικου προορισμου εκεινοι..
Αδιαφορουντες ταξιδιωτες,απογοητευμενοι επιβατες,απελπισμενοι συνοδοι και απελπιδες προσπαθειες.
Σε τουτη την ''κριση ψυχων''  ,σ αυτη την ''κακοηθεια  αξιων'',εξανεμιστηκε το ''εμεις'' ,ακυρωθηκε το ''μαζι'' ,προδομενο  κοιτα  το ''εγώ'' το  εγω του.

Θερμο καλοκαιρι της παγωνιας μας κι απεραντος χειμωνας του ''ολου μας''
καταγκρεμνιστηκε η ανοιξη και αυτοκτονησαν οι 4 εποχες  των ανθρωπων.
Απομειναν οι μωλωπες της ψυχης να κακοφορμιζουν ..καταδεικνυοντας το μελλον.. ΑΝυπαρκτο..
Έχω ένα κόμπο στο λαιμό και μια θηλιά που όλο στενεύει.
Είναι η καρδιά μου μια αυλή σ' ένα κελί που όλο μικραίνει.
Μα εσύ που έχεις το κλειδί έλα και πες μου το...
"γιατί''?
                          (a-sylia)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου