διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

οταν η ...Καιτη ...ανακαλυψε την Αμερικη... (οι μονολογοι μας...)

Ποκα.................................ΦΥΣΙΚΑ η  κατα μετωπο  επιθεση  εχει παντα  απωλειες και απ τις  δυο πλευρες.Οταν  ξαναεμφανιστηκα ,ο Στεφανος ειχε  αναλαβει την κηδεμονια  του παιδιου και μου απαγορευε,να  το βλεπω...ΑΥΤΟ  με  τσακισε...Αλλα  ,τοτε..τιποτε  δεν με κρατουσε  απο το να ριξω  την μπουνια  ακομα  κι αν ηξερα  οτι  θα σπασω  το χερι  μου.. ΜΙΑ  μερα  ,οπως   γυμναζομουνα  σπιτι  και προσπαθουσα  να σηκωσω  ενα  βαρος ,σκεφτηκα οτι  ισως  δεν ειναι  θεμα  δυναμης,α λλα,μετατοπισης  του  κεντρου  βαρους.!  ΜΕΤΑ  εντελως  τυχαια,  συναντησα  ενα  κυριο  σ ενα  σπιτι,που,   φλερταροντας  με , προσφερθηκε  να μου  μαθει  ποκα.  ΑΠΟ  εκεινη  τη  στιγμη  αλλαξε  ολοκληρη  η ζωη  μου.Αρχισα   να  βλεπω  τον Στεφανο-που  δεν ηθελα  να τον ξαναδω  στα ματια  μου-και  του  φερομουνα πολυ  ευγενικα..,  σχεδον γλυκα.{(σαν  ν απευθυνεται σε  συμπαικτες)}  -ΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ? ΜΕ  ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ  ΠΟΥ  ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΑ....ΝΑΙ. ΠΑΣΟ.....................(χ.Σπηλιωτη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου