διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

δαντελα ...κοκκινη...

σημερα  το πρωι  φορεσα  το  φλογερο μου κοκκινο  και σ υποδεχτηκα.. Φτηνη  δαντελα μωρο μου να σκιζεται ευκολα  για σενα... Στο  αγγιγμα σου  να  παιρνει φωτια  το ναυλον  ...και  να καιει  σωθικα και  σωματα. Και τιποτε  αλλο  δεν ειχε  σημασια χαθηκε ο χρονος  ο τοπος  και  η στιγμη..Το συμπαν  ντραπηκε  να κοιτα  τον ερωτα μας. εκλεισε  ματια  κι αφτια  η πλαση απο ζηλεια ..να μη ακουσει  το ποσο  σε θελω και με  θελεις. Κι οι αγγελοι  κλεισαν τις  φτερουγες τους  αγκαλιαζοντας τις ηδονες  μας οταν  χυμους  αντλουσαμε  ο ενας  απ τον αλλον. αποχαιρετωντας  τις πεντε  αισθησεις που  απροσκλητες  εισεβαλαν στο καιομενο γυρω μας κοσμο..φωτια μου  εσυ... και εγω ανεμος που σε  σαρωνει..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου