διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

atakes ..etsi gia allagh ..





 1.Να  τρως παντα  φαγητα  με συντηρητικα.Οι  μουμιες  οταν  δεν τρωνε  συντηρητικα αρχιζουν  και  μυριζουν
2.Σπιτι  διχως  κερατο  δασος  διχως  ελατο.
3.Η μονη  γυναικα  που  ξερει  παργματικα  που ειναι  ο αντρας  της  ,ειναι  η  χηρα.
4.Ο  αντρα  μαλακωνει   με το στησιμο  και  το  χταποδι  με το  χτυπημα.ΠΡΟΣΟΧΗ!!!  ποτε   το  αντιθετο.
5.Δεν  θα  ξεχασω  ποτε  την  ημερα   που συναντησα  τον ΜΑρκορα! Και  να πεις  οτι  δεν εχω  προσπαθησει.....
6.Της  κομμουνιστριας   μου  ο χαλβας  ειναι  δυο   φορές   χαλβας  μου.
7.Αντε  στην  κουζινα  σου  μωρη  και προσεχε  μη καψεις  την  σαλατα,
8.Για  πες  μου λιγο  χρυσο μου ,,γιατι  θα  σκασω..Μηπως  εισαι  λιγο...φιρουλι  φιρουλο?
9.Καποτε   κρυβομασταν  απο  τους  κομμουνιστας  ,και  τωρα  τους  παρακαλαμε  να  μας  κρυψουν.ΧΡΙΣΤΕ  μου  τι  ντεκαντανς...!!!
10.Και  σου ειπα  χρυσο μου  να τον τριβεις τον παγο...!!! Νι μπιεγιε γιου γκασπαζα! ΤΙ  ΤΟΝ  ΕΤΡΙΨΕΣ  ΜΩΡΗ? ΕΔΩ  ΜΟΥ  ΣΤΑΘΗΚΕ  Τ  ΑΓΚΩΝΑΡΙ.
11.ΕΓΩ  να  παω  στην  εκκλησια  να  δω τον γυιο  μου  να  παντρευεται αυτο το πραμα?? δεν  νεκροφιλαω  καλυτερα   την  Φαλκονερα?
12.Σε οικτιρω  χρυσο  μου  σε  οικτιρω...
13.Χριστε  μου  τι  ακουωωωωωωωωω..Δεν   εχω  και το  evian  μαζι μου!!
14.Μαρινα   χρυσο μου  η μνημη  του  Ελληνα  κραταει  οσο  ενα  δελτιο ειδησεων...
15.Ελα   δω  μωρη  νυφιτσα   της  στεπας!!!!!!!!!
16.ΑΕΙ  μωρη   σαλμονελα!!!!!!
17.ΑΝΤΕ  μωρη  που  για να παρεις  απολυτητριο   δημοτικου  εδωσε ο  πατερας  σου ,πεντε  τενεκεδες  λαδι!!  Ητανε  και  κατοχη...!!!!!
18.ΜΗΝ   εμπιστευεσαι ποτε   ενα  λαο  που τρωει   ωμη  την κουτσομουρα!!!!!!
19.ΑΝ  Η  ΑΓΝΟΙΑ  χρυσο  μου   ηταν  ευτυχια   ,,τοτε  θα  ησουν  η επικρατεστερη miss happy 1999!!!!!!
20.META  TIS  12  δινω  λαθος  απαντησεις....!!!
21.ΕΜΕΝΑ  πολλοι απο  τους  φιλους  μου  ειναι  λιγο -πολυ  ''μη μου τον χωνετε  βαθια τον  αντρα  μου  στο  μνημα''!!!
22..Η  ΜΑΓΙΣΣΑ   Κιρκη    ηταν  η πρωτη που καταλαβε  ,πως  ολοι  οι  αντρες  ειναι  γουρουνια..!!!!!!!!!!
23.Εγω   δεν   γεννησα  παιδι   την  γιορτη  του  κρασιου  γεννησα!!!...
24.ΜΠΑ  που να  στο βουλωσουν  οι φανταροι..!!!!!!!
25.ΕΜΕΙΣ   τους   αντρες  στο σοι μας  δεν  τους   χωριζουμε  αλλα  τους  θαβουμε...!!!
26..τωρα   θα  σε  χαστουκιζα   αλλα  εχω  βαψει τα  νυχια  μου!!!
27..Συγνωμη   χρυσο μου  ,αλλα  επειδη  δεν θυμαμαι τ  ονομα  σου  ,μπορω  να  σε  φωναζω   ΣΚΟΥΛΙΚΙ???
28.ΣΑς   ΕΙΠΑ  Ο ΤΙ  Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟς  ΕΙΝΑΙ  ΑΔΕΡΦΗ.γκει  ,προισταμενη.ΠΟΥΣΤΑΑΑΡΑΑΑ  πως  το λενε..!!!!!
29.Εγω   τις  Κυριακες....ξυπναω   Δευτερα!!!!!!!!

30.ΕΓΩ???  ΕΓΩ  ΦΟΒΑΜΑΙ  Ν ΑΓΑΠΗΣΩ??? -Σου  τρεμει  ο κωλος!!!!!!!!!!!
31."Ξέρεις από Vespa?"
32.και του κρατά και αυτόν τον ΙΚΑ ... ποιός είναι αυτός ο ΙΚΑΣ ??
33.ΑΥΤΟΝ  τον  τοιχο  λεω   να  τον βαψουμε ενα   φωτεινο   ΜΑΥΡΟ....
34.εχω  και  κοτερο  παμε  μια   βολτα?

35. ‎1./ Nαι , πήρα τηλέφων αύριο .!!!2./ φρέσκα νέα από το καλάθι .1!!3./ μην περαπτάς έτσι σηκώνεις κύμα .!!!4./ ρε σου είπα να πιεις ασπιρίνη όχι όλη την bayern!!

36."Αυτή μέχρι και μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις"
37."Είναι πολλά τα λεφτά Άρη''

38...μουγκριζεις??????Φλωράς: Είπες τίποτα, παιδί μου;
Παπασταύρου: Όχι, απλώς εμούγκρισα. Έτσι είμαι εγώ! Στα διαλείμματα μουγκρίζω. Δικαίωμά μου δεν είναι;

Φλωράς: Ασφαλώς! Και δικαίωμά σου και υποχρέωσή σου είναι να θυμάσαι πού και πού τη μητρική σου γλώσσα.


χουφτωστην χουφτωστην...!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου