διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

εγινα μια γραμμη στη θαλασσα της πολης,η ζωη μου απαγορευμενη...

Solo voy con mi pena
Sola va mi condena
Correr es mi destino
Para burlar la ley
Perdido en el corazn
De la grande Babylon
Me dicen el clandestino
Por no llevar papel

Pa' una ciudad del norte
Yo me fui a trabajar
Mi vida la dej
Entre Ceuta y Gibraltar
Soy una raya en el mar
Fantasma en la ciudad
Mi vida va prohibida
Dice la autoridad

Solo voy con mi pena
Sola va mi condena
Correr es mi destino
Por no llevar papel
Perdido en el corazn
De la grande Babylon
Me dicen el clandestino
Yo soy el quiebra ley

Mano Negra clandestina
Peruano clandestino
Africano clandestino
Marijuana illegal

Solo voy con mi pena
Sola va mi condena
Correr es mi destino
Por no llevar papel
Perdido en el corazon
De la grande Babylon
Me dicen el clandestino
Para burlar la ley

Mano negra, Clandestino!
Colombiano, Clandestino!
Africano, Clandestino!
Marijuana, Ilegal!

Μεταφραση:
Πορευομαι μονος μου
παρεα με τη θλιψη μου
μοναχη πορευεται και η καταδικη μου
η μοιρα μου εινα να τρεχω
για να ξεφευγω απο τον νομο

Χαμενος στην καρδια
της μεγαλης Βαβυλωνιας
με λενε <<Λαθρομεταναστη>>
επειδη δεν εχω χαρτια

Σε μια πολη του βορρα
πηγα για δουλεια
κι αφησα τη ζωη μου αναμεσα
στη μια πολη και την αλλη

εγινα μια γραμμη στη θαλασσα
ενα φαντασμα της πολης
η ζωη μου ειναι απαγορευμενη οπως λενε οι Αρχες

Μano negra <<λαθρομεταναστες>>
Περουβιανος <<λαθρομεταναστης>>
Αφρικανος <<λαθρομεταναστης>>
Μαυρο χερι <<παρανομο>>

Πορευομαι μονος μου
παρεα με τη θλιψη μου
μοναχη πορευεται και η καταδικη μου
η μοιρα μου εινα να τρεχω
για να ξεφευγω απο τον νομο

Χαμενος στην καρδια της μεγαλης Βαβυλωνιας
με λενε <<Λαθρομεταναστη>>
επειδη δεν εχω χαρτια

Manu Chao-Clandestino

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου