διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

GLYKERIA -- Ο ΙΟΥΔΑΣ ΦΙΛΟΥΣΕ ΥΠΕΡΟΧΑ


Ούτε τον αέρα που αναπνέω μπορώ πια να εμπιστευτώ.Νομίζω θα με προδώσει από την πρώτη ρουφηξιά....
Πενθούν πάντοτε / όσοι αγάπησαν πολύ / Θυμάσαι που έλεγες να μη ξεχάσω / θυμάμαι που έφυγες σαν να με ξέχασες.... - ΑΛΕΞΗΣ ΣΤΑΥΡΑΤΗΣ
Με κυνηγά το παρελθόν, σε ό,τι κάνω και ότι πω
εκείνο ορίζει το παρόν μου κι εσύ που ζεις μαζί μ' αυτό

Σαν λαβωμένο το φεγγάρι με βλέπει απ' τον ουρανό
κι η νύχτα σκύβει να με πάρει σε ένα σπίτι αδειανό

Η ζωή μου ένας κύκλος που 'χει κέντρο
τη σκληρή σου την καρδιά, καρδιά μου, και
γυρίζει όπως ο ίσκιος πάντα γύρω απ'
τη δική σου την τροχιά

Τίποτα δεν έχει αλλάξει κι ας έχεις φύγει από καιρό
πολύ βαθιά μ' έχεις χαράξει με το δικό σου σ' αγαπώ

Η ζωή μου ένας κύκλος που 'χει κέντρο
τη σκληρή σου την καρδιά, καρδιά μου, και
γυρίζει όπως ο ίσκιος πάντα γύρω απ'
τη δική σου την τροχιά

1 σχόλιο: