διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

αναγκης μελημα..(a-sylia)KAtiana2012

Πρωταρχικο μου μελημα..η αναγκη..
να διαφυλαξω την αναγκη...
να την κρατησω ζωντανη.. να την κανακεψω  να σταθει πλαι μου,να την ακουλουθω και να μ ακολουθει..
Να της επιτρεψω να υπαρχει και να μου επιστρεφει την Επιθυμια..
Να την νοιαζομαι και να με νοιαζεται..
Nα μη παγωσει απ τον χιονιά.. να μη καει  απο τη ζεστη..
Να την φυσαω απο πείσμα..  καπνο απο τσιγαρο να φυγει μακρυα..
και να εξαρτιεμαι απο αυτην...  οσο εκεινη απο μενα..
Μαζι της  ειμαι ζωντανη και χωρια της  ...απουσα..
Να θρεφει τις επιθυμιες μου και να υπενθυμιζει πως Ζω.. και πως ακομα ..ΘΕΛΩ.


                    
.εχθρος εκεινος που προσπαθησε να μου την παρει..
.βιαστης αυτος που την εκλεψε..

.νικητης
 αυτος  που την επεστρεψε..
.και χαμερπης εκεινος που την χλευασε..








αιωνων μελημα η επιστροφη των μαρμαρων
και η τιμωρια των ενοχων....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου