διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

....σαν συνομωτες!....

Ναι..ναι,σε περιμενω. Καθόλου?Ουτε..μετα?Ναι ,θα περιμενω δεν με πειραζει.Οχι,καθολου,μ αρεσει αυτο..δηλαδη,να σε περιμενω,μ αρεσει.Δεν πειραζειΕχω ενα σωρο πραγματα να κανω/Ναι ,οποια ωρα ναναι.Ναι .. καταλαβαινω.Εγω ομως θα περιμενω.Γεια σου,γεια σου (κλεινει).Δεν ξερεις ποσο καινουργιο συναισθημα ειναι αυτο,για μενα ειναι καινουργιο,και θαυμασιο!!!!!!ΠΡΕΠΕΙ να ειμαι προσεκτικη.ΔΕΝ του αρεσουν οι μεγαλες φρασεις και τα επιθετα.Αλλα εγω ομως,εγω αισθανομαι κατι απιστευτο,κατι που δεν θυμιζει τιποτα απο τα προηγουμενα. ΚΑΤΙ σαν ενα γλυκο πονο εδω,να εδω μεσα μου(χτυπαει το στερνο της)και θέλω να τραγουδάω,,θελω να γελάω,θελω να κλαίω,ολα μαζι αυτα,επειδη... Επειδη σ α γ α π α ω ! (εντρομη) ΜΗ,οχι,μη θυμωνεις, νομιζω πως ειμαι ερωτευμενη μαζι σου.(Τρομαζει,βιαζεται να επανορθωσει)καΛΑ ΔΕΝ θα το ξαναπω,εχεις το λογο μου.ΑΛΛα ειναι υπεροχο , πιστεψε με, ειναι κατι σαν... σαν το φως που αναβει αξαφνα μεσα στη νυχτα. ΟΥΤΕ! κΑΤΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ! σαν την ιδια τη ζωη.Το βρηκα..!!!!ΕΙΝΑΙ η ΖΩΗ αυτο! (πτωση) ΣΥγχωρεσε με δεν θα το ξαναπω..Αν ηξερες ομως...Οχι,δεν μπορεις να ξερεις εσυ πως αισθανομαι εγω..,αφου....εσυ....ΔΕΝ μ αγαπας. ///ΜΑ και βεβαια ειμαστε φιλοι-κατι παραπανω- μιλαμε στο τηλεφωνο,,ειμαστε κατι σαν...πως να στο πω....σαν συνομωτες!...ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ.
η θεατρινα .........Κ.Μητροπουλου...
η θεατρινα.Ενας ρολος που δεν γραφτηκε ποτε.Ο συγγραφεας ειπε πως ειναι ολος ο κοσμος και πως δεν θα χωρουσε ισως σ ενα καμπαρε.Μπορει και ναναι ετσι.Εγω θελω να σας πω την ιστορια της θεατρινας χωρις κειμενο γραμμενο,πιο καλα ετσι,θελω την βοηθεια σου Μαεστρο οταν θα πρεπει να θυμηθω κατι.....η και να ξεχασω.Α...υτο ειναι το δυσκολο.Να ξεχασω...Ειναι η ζωη μου αυτη,αλλα εγω την λεω μονο ετσι,''η θεατρινα'' και τοτε ολοι μοιαζουν ησυχοι και σαν ευχαριστημενοι.Ευχαριστω μαεστρο.Αυτη η μουσικη με βοηθαει πολυ.Αν..μετρησω τους ρολους...οχι,καλυτερα ν αρχισω αναποδα. Απο το τελος της παραστασης.Τοτε που ολοι εχουν φυγει και τα χειροκροτηματα στοιχειωνουν τον αδειο χωρο του Θεατρου. ΤΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩς,εγω θελω να μιλησω..Χωρις κανενα φως,χωρις ανθρωπους,χωρις χειροκροτηματα.Θελω να πω την ζωη μου..Ενας παγωμενος διαδρομος μεχρι το καμαρινι μου ,μια πελωρια διαδρομη για να βρω το αληθινο μου προσωπο,ρουχα πολυχρωμα και μπογιες,ο ενας ρολος να μπλεκεται με τον αλλον,εκεινη η απαισια αντηχηση απο τα βηματα μυου... Κι υστερα η αγρυπνια της νυχτας.Η ζωη μου .ΟΛΟΚΛΗΡΗ.

ΕΝΑς ρολος για μια ολοκληρη ζωη.καποτε ξεχναω τα λογια.Ειναι ολα δικα μου.Μονο το τραγουδι ειναι αληθινο.Ολα τ αλλα ψευτικα.Τιποτα δεν ειναι δικο μου.Τα χαπια μου για τον υπνο δεν με πιανουν...τωρα τελευταια κοιμαμαι λιγο πιο δυσκολα.Μιλαω μονη μου τις νυχτες.Χιλιαδες ρολοι.Θα πεθανω σαν την μανα μου.Ειπανε πως εφταιγαν τα χαπια.''Τρελη ''ειπαν. Εγω ομως ξερω.Ητανε αληθινη Θεατρινα.ΕΝΑ ΠΕΛΩΡΙΟ ΠΑΘΟς,Σ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙς ΦΑΝΤΑΣΙΑ.ΕΝΑς ΤΟΙΧΟς.ΜΙΛΟΥΣΕ ΜΟΝΗ ΤΗς.ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΜΟΝΗ ΤΗς ,ΠΕΘΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ...
ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ ΑΠΟΨΕ.ειμαι η θεατρινα που κρυβεται στα πιο σκοτεινα Ονειρα σας. Η ζωη μου και η δικη σας μαζι,σ ενα απΑισιο παιχνιδι για πεθαμενους Εραστες. Οπου ναναι θα ερθουν.ΘΑ εχουν ενα προσωπο μασκα και θα γελανε...Εγω θα ντυθω για καποιο ρολο,το κουδουνι θα χτυπησει ξανα για μενα,και θα ειμαι πεθαμενη.Σαν τη μανα... Δείτε περισσότερα μου.Θα τραγουδαω και θα παιζω.Πεθαμενη. Αφου η ζωη της Θεατρινας ειναι ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ....ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου