διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ψιθυρος.....

απο  χωμα  και νερο η πρωτη μου  υλη ,,φυσωντας... ανάσα  μου  εδωσες  και άνασσα  δικη  σου  με εκανες.Στα  ποδια  σου  απλωσα  την υπαρξη μου. και  με  χρωματα  κοκκινα  με  χρωματισες ,στην αγκαλια  σου   στεγνωσα  και  βραχηκα  στα  φιλια  σου .Λευκο  χιτωνα μου  εδωσες να  καλυψω  την γυμνια  μου και στεμμα  σε  φορεσα  βασιλια μου. Διαδοχος   σου, στον ουρανο  δεν θα υπαρξει..Στην  αλλαγη  του πολιτευματος   ,παραδινομαι  μαζι  σου ,  στον δημιο  μας..Τον  Εφιαλτη που  αφησες  να μπει  αναμεσα μας ..Ερημο  το παλατι  μας  πια  ,,στα  ερειπια  της  Κνωσσου  περιδιαβαινουν  μονο  σιωπες  και  το  φαντασμα  του ερωτα  μας  πλαναται  την  νυχτα..κορακι  που κρωζει  το  μαυρο πεπλο  που  μας  σκεπασε.. Κι  ομως  υπηρξαμε  ...Στο  δισκο  της  Φαιστου   γραφτηκε  η  αγαπη μας..    εκει   που  κανενας  ως  τωρα  δεν μπορεσε  να την αποκρυπτογραφησει....  Σε   δαχτυλιδα  και περιλαιμια, τωρα  θυμιζει ,  παλιες  μας  δοξες ,χαρες  και  γελια...ηδονες  και  παθη που  μας  ενωσαν  σε  χορο  επουρανιο... σε  λαβυρινθους  χαθηκαμε  χωρις  πυξιδα.. παρε  με ,,μακρυα , μαζι σου ξανα... στη  βροχη  ,στους  οργασμους  μας, στους  ψιθυρους που  λενε...σε  θελω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου