διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

λογοπαιγνιο ...2.....

μαζι  σου ταξιδεψα  την καρδια μου ..Β-εβαιη  για το Ε-υρος  της  δικης σου  καρδιας...Ν-α   ,σ ακολουθησω με  αφησες..  κι εγω  με την  σειρα  μου ,αφεθηκα στον πλουτο  των λεξεων και των συναισθηματων σου.Ν-α  τολμησω  με  εσπρωξες .. Ι-δεα  και  ιδεατη πραγματικοτητα  εγινες! Σ-την  ακρη  του νηματος  φτασαμε και την  ιδια  στιγμη  που  Μ  απλωνες  το χερι  να μην πεσω, Α-γαπη μου  εταζες οτι  θα  βρω στον Κ-οσμο  ετουτο... ηταν  τοτε  που  ειπες..''οταν  θελεις μπορεις'' ! τα  συνορα  να  σπασεις  τους  φραγμους  να  καταργησεις και  να  μαθεις  να δινεσαι και  να  δινεις...και  δοθηκα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου