διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

με τα ποδια γυμνα και σπασμενα φτερα..

εκπτωτος  αγγελος ντυνω  με  χρωμα και φως το εντος μου σκοταδι. Στους πυρινους  δρομους  απαστραπτουσών  λεωφορων ανυποδητη   μεταφερω το πνευμα μου προσπαθωντας να  σε  συναντησω.Πανοπλιες  πεταξα  και λογχες  εναποθεσα στα  ποδια  σου και με  αιμα τον ερωτα μας ραντιζω.Πότε  η βροχη  με  ξεδιψασε τελευταια  φορα ,δεν θυμαμαι. Ανυδρη  γη και  ερημος γυρω  .Οασεις  δροσιας προσδοκω να  χαθω και  να χασω  ,να  κορεσω  την διψα μου.στο  φιλι σου να  ζησω..αγγελε της μοναξιας  μου ,αποκαθηλωσε τα κερινα φτερα μου που λιωνουν  μερα  τη  μερα  κατω απο  τον ηλιο.. δωσ μου  το  χερι  σου και χαρισε μου ζωη..απ την ζωη σου..αλλοιως φυγε μακρια μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου