διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

γελα..

-κοιτα  βρεχει και θυμαμαι  που  ειπες ...''κοιτα ,η βροχη  κανει ερωτα  στην γη..'',κι υστερα προτεινες να  με  βαλεις κατω  απ την ομπρελα  σου  κι αρνηθηκα..Και  σαν παιδια  πιασμενοι  χερι-χερι περπατησαμε κατω  απ τις  σταγονες της  βροχης,κι οταν μ αγκαλιασες με ζεστανε  η θερμη του κορμιου σου..Α-υλη  πιστεψα οτι  ειμαι  για μια  στιγμη και κλεινοντας  τα ματια  καναμε  μαζι το γυρο του κοσμου ,του δικου μας  κοσμου  σε μια  στιγμη..Η  γη μοσχοβολουσε  και  το χωμα  εκλεινε τις  πληγες του..Οι  ρωγμες  της  ξηρασιας  χαθηκαν ως δια μαγειας  και η φυση  γυρω  δακρυζε  απο χαρα.. Τα  φυλλα  των δενδρων γυαλιζαν ανακουφισμενα  που  η μολυνση και  η σκονη παρασυρονταν μακρια..''Κοιταξε με '' ειπες,''δες  μια  φορα  μεσα  μου και καταλαβε  επιτελους .. Ημουν ειμαι και θαμαι  η βροχη  σου..'' και  μαγικα  η  διψα μου  εσβησε και αφεθηκα να  πνιγω στο φιλι σου. στη θεα  της  θαλασσας απο  μακρια  αφεθηκαμε στους  ηχους της  βροχης βρηκαμε  το τραγουδι μας στο  αρωμα  της αγαπης μεθυσαμε και  στην αφη  δωσαμε  νοημα  υπαρξης με τα  χαδια μας.. Θωρακισου  και θωρακισε  με  απο τις  χειμαιρες , τα  κτηνη  και  τους καυσωνες ..καιρος  να  ζησουμε  ξανα.. Καψε  τα  ξυλα  που απομειναν  και στεγνωσε  τα  πικρα  μου  δακρυα ,αναλαμβανοντας  την  γιατρεια της ψυχης μας , που  πειρατες και  επαγγελματιες  φονιαδες  αποπειραθηκαν  να ληστεψουν και  να  σκοτωσουν..Τωρα  ειμαστε  δυνατοι  γιατι  ειμαστε ενα..!!Γελα στο  λιγο  του κοσμου,,γελα  στο πολυ  το  δικο μας.. Μακαριοι  οι πτωχοι  τω  συναισθημα ....και  οι κατωτεροι  των περιστασεων,,δεν  μας  αφορουν πια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου