διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

σ αγαπω...


Σ'ΑΓΑΠΩ

Κλείσε τα μάτια μου

Μπορώ να σε κοιτάζω
...
Τ' αυτιά μου σφράγισ' τα

Να σ' ακούσω μπορώ..

Χωρίς τα πόδια μου

μπορώ να 'ρθω σ' εσένα

Και δίχως στόμα

θα μπορώ να σε παρακαλώ

Σταμάτησέ μου την καρδιά

και θα καρδιοχτυπώ με το κεφάλι

Και αν κάνεις το κεφάλι μου

συντρίμμια στάχτη

Εγώ μέσα στο αίμα μου

θα σ' έχω πάλι

Χωρίς τα χέρια μου

μπορώ να σε σφιχταγκαλιάσω

Σαν να 'χα χέρια όμοια καλά με την καρδιά

Σταμάτησέ μου την καρδιά

και θα καρδιοχτυπώ με το κεφάλι

Και αν κάνεις το κεφάλι μου

συντρίμμια στάχτη

Εγώ μέσα στο αίμα μου

θα σ' έχω πάλι..

Ποίηση Ράινερ Μαρία Ρίλκε.μεταφραση Κ.Παλαμάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου