διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Δυό για την κόλαση και δυό για τον παράδεισο

Δεν είσαι αστραπή σε κάποιο όνειρο
και μες στην αγκαλιά μου σε κοιμίζω
για σένα κάνω πράγματα παράλογα
κι όλη την ψυχή μου σου χαρίζω

Δεν είμαστε δυο φλόγες που θα σβήσουνε
στην έρημο του χρόνου να μ' αγγίξεις
για σένα θα υπάρχω στο υπόσχομαι
για μένα τον παράδεισο θ' ανοίξεις

Δυο για την κόλαση και δυο για τον παράδεισο
εγώ να χάνομαι κι εσύ να μ' αγκαλιάζεις
Δυο για την κόλαση και δυο για τον παράδεισο
σαν αμαρτία στο ξημέρωμα να μοιάζεις

Τον πόνο να μου παίρνεις απ' τα δάκρυα
κορμί μες το κορμί μου να σε νιώσω
κουράστηκα να ζω με χίλια ψέματα
αλήθειες θέλω μόνο να σου δώσω

Στο δρόμο μου να σβήνεις σκόρπια βήματα
να γίνεσαι φωνή μες στη σιωπή μου
να είσαι εσύ τα πάντα μες στο τίποτα
αγάπη μου, ανάσα μου, ζωή μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου