διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Ε.Α.ΠΟΕ...................

Δεξου αυτο το φιλι στο μετωπο σου.
Τωρα που ξεχωριζουμε θα σου τ'ομολογησω.
Δεν ειχες αδικο να λες πως ολη μου η ζωη εσταθηκε ενα ονειρο.
Στεκω μπροστα στη βουη του ακρογιαλιου που το χτυπαει το κυμα,
και κλεινω μες τη φουχτα μου δεκα σπειρια μαλαματενιαν αμμο,
δεκα σπειρια,
ομως κι εκεινα ακομα πως γλυστρανε μες απτα δαχτυλα μου και χανονται στην αβυσσο,
ενω παιρνει με το κλαμα,ποταμος το κλαμα.
Θεε μου!
Δε μπορω,λοιπον,να τα κρατησω λιγακι πιο σφιχτα;
Δε μπορω θεε μου να σωσω ουτε ενα απ'το κυμα τ'αδυσωπητο;
Ο,τι θωρουμε ή φαινομαστε,δεν ειναι λοιπον ενα ονειρο μεσα σε καποιο ονειρο;

Ε.Α.Ποε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου