διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΟΙΗΤΗΣ: Γιάννης Σκληβανιώτης


1. Γράφετε μόνο ξύπνιος;
- αυτοαναλυόμενος, εν υπνώσει.
2. Αν είστε εξαρτημένος από την ποίηση, γιατί δεν παίρνετε μεθαδόνη;
- Γιατί ποίηση και κρασί με σαρδέλα στη λαδόκολα είναι καλύτερο μείγμα.
3. Αισθάνεστε ποιητής μόνο όταν γράφετε;
- Υπό αμφισβήτηση διαρκώς.
4. Γράφετε και αποτυχημένα ποιήματα ή τα δημοσιεύετε μόνο;
- Αν τα δημοσιευμένα είναι τα αποτυχημένα ή τα σχισμένα στο καλάθι των αχρήστων, ρωτήστε τα ίδια, δεν εμπιστεύομαι τη κρίση μου
5. Το ποίημα φέρνει στο μυαλό σας α) τα πόδια μιας γυναίκας;, β) ένα ηλιοβασίλεμα;, γ) ένα θεσπέσιο γεύμα;
- Ότι ακολουθεί το ηλιοβασίλεμα.
6. Οι λέξεις είναι απαραίτητες σε ένα ποίημα; Και αν ναι, έχετε λίστα με ποιητικές λέξεις που πρέπει να αποφύγετε;
- Είμαι πένης αλλά όχι τόσο ώστε να καταφεύγω σε αντίδωρα.
7. Την ποιητική σας ταυτότητα την πήρατε από μόνος σας ή σας την έδωσε η συντεχνία;
- Ο Μεφιστοφελής.
8. Αν τα κακά ποιήματα των φίλων σας κάνουν καλύτερους ποιητές, οι κακές κριτικές σας ωθούν στο καλύτερο;
- Τα δικά μου κακά ποιήματα. Των φίλων μου με κάνουν να κοιτάω ύποπτα τα δικά μου. Οι κριτικές; Τι είναι αυτό.
9. Γράφετε από ανάγκη ή από συνήθεια;
- Καθʼ υπαγόρευση ενός αγνώστου.
10. Πιστεύετε στη μούσα; Αν ναι, πια είναι η δική σας;
- Ναι. Τα του μέσα μου και έξω κόσμου.

11. Σας έχει επισκεφτεί η έμπνευση τώρα τελευταία και πότε ήταν η τελευταία φορά που σας κορόιδεψε;
- Απροσδιόριστα κι αιφνιδιαστικά.
12. Ποιος ήταν ο τίτλος του πρώτου σας ποιήματος και για ποιο πράγμα μιλούσατε;
- Το ερωτεύτηκε η λήθη.
13. Είστε ερωτευμένος αυτόν τον καιρό;
- Ναι. Πάντοτε με τη ζωή, που βλέπω απορώντας να λιγοστεύουν τα αποθέματά των υδάτων της
14. Πώς αισθάνεστε όταν σας αποκαλούν ποιητή;
- Άβολα. Σαν ύποπτος.
15. Σας ώθησε κάτι ώστε να ασχοληθείτε με την ποίηση ή ήταν δική σας απόφαση;
- Η τζαναμπετιά μου να διαλύω όλα τα παιχνίδια μου για να βρω τι κρύβουν μέσα τους, κι αυτό που πρόκυψε από την εμμονή του κομμουνιστή πατέρα μου να με ταΐζει από τα οκτώ μου με βιβλία .
16. Πιστεύετε ότι για να είναι κάποιος ποιητής πρέπει να έχει κάποιο χάρισμα ή απλώς πολλά ελαττώματα;
- Και τα δύο για να είναι γεμάτος ο σάκος του ταξιδιού.
17. Στη ζωή σας έχετε αφοσιωθεί μόνο στην ποίηση ή έχετε και κάποια κατοικίδια ή ακριβά αυτοκίνητα ή ερωμένες/ους;
- Και σε ό,τι άλλο την τσιγκλάει.
18. Γράφετε καθαρά μόνο δικές σας σκέψεις ή κλέβετε και τις σκέψεις άλλων ατόμων;
- Το δέντρο είναι αυτοφυές. Δε διστάζω όμως να το μπολιάσω, όποτε προκύπτει, και με μπόλι από άλλα δέντρα που έχουν βγάλει εκλεκτούς καρπούς μη και πετύχω μια καινούργια ποικιλία.
19. Πιστεύετε ότι υπάρχουν ταμπού στην ποίηση;
- Όχι. Εκτός από τη μη παραδοχή της χυδαιότητας που πολλοί τη κατηγορούν ως ταμπού.
20. Ποιος πιστεύετε πως είναι ο χειρότερος χαρακτηρισμός για έναν ποιητή;
- Άμουσος κι αδαής.
21. Πώς ορίζεται η ποίηση;
- Το μέγιστο του κόσμου εντός του ελάχιστου λόγου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου