διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

καποιες μανολιες δεν μαραινονται ...ποτε...(αποσπασμα)...

''τσακισου  μη  σε  τσακισω  φωναξε  και  της βγηκε  βραχναδα..''πως  καταντησα , μουρμουρησε ,αναθεμα με  τι  τα  θελα  εγω  παιδια  και γαμους..εγω που  περπαταγα  και  τριζανε τα  πλακοστρωτα  ,που  μαυρη ναταν  η ωρα  που  σε γνωρισα και  καθησα  να  με  γκαστρωσεις'' Μουρμουρωντας  και βριζοντας  αρπαξε  απ το τσουλουφι  τον μικρο  που  εν τω  μεταξυ ειχε  γυρισει απ  την  αλανα μεσα  στα  χωματα  και μια  μυξα  να  τρεχει  απ την μυτη του.. Τον  τραβολογησε  μεχρι το μπανιο  και  τον διεταξε  ''γδυσου  να  σε  ξεβρομισω,σαν  τον πατερα  σου  κι  εσυ,,μια   ζωη  στην αλητεια''ακουγε  μια  φωνουλα  μεσα της  να  της λεει : -ζηλευεις  Ευδοκια?''  -αει στο  διαβολο  κι εσυ ,πεταξε  ξαφνικα..Ο μικρος  απορημενα  την κοιταξε ,''εγω  μαμα?'' -ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ   ανταπαντησε  σκασμος  κατσε  ησυχος  να  σε τριψω  απαντησε.. Το μπανιο μυρισε  ομορφα  απο την μυρωδια  του σαπουνιου και  αυτο  της  αρεσε  σχεδον την ηρεμησε. Ετριβε  την πλατη του μικρου λες  και ειχε πιασει  κασιδα.. αλλα  οσο περνουσαν  τα λεπτα  χαλαρωνε συναμα και βλεποντας  την μικρη του πλατουλα  και τα  βρεμενα μαλλακια του,ξαφνικα  της  ηρθε  η επιθυμια και  τοκανε...Του εσκασε  ενα  φιλι  στο μαγουλακι του.  Ο γιοκας  μου  σκεφτηκε ..το  βλασταρι μου..Κατι  πηγε  ν αναθαρρησει  το πιτσιρικι  κι αμεσως του  εκοψε  την φορα..Γυρνα τον προσταξε και  μεινε  ακινητος  να  σε  ξεβγαλω..δεν  θα  κανω  το πατωμα  λιμνη ..το  πρωι  σφουγγαριζα.. αχνα  το μικρο ,, ακινητο   ,,, μονο  οταν  τελειωσαν  και τον τυλιξε  με την πετσετα και τον πηρε  αγκαλια  να  τον παει  στο δωματιο του,,της ειπε  καθως  ηταν  κοντα  στ  αφτι της.. ''Μανουλα  σ  αγαπαω''...-  κι εκεινη ,.... ''τζιερι  μου,  ψυχη  της  ψυχης μου '' και τον εσφιξε  πανω της..   (συνεχιζεται....) κ.Σ.Σ.α.

1 σχόλιο: