διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

το παιχνιδι της ηδονης..

Να ξέρω πως θέλεις.... ότι θέλω και εγώ...
ηδονή να μη μπορείς να το απαιτήσεις σπάζοντας κάθε
αντίσταση...
Ηδονή να μη μπορείς να κάνεις τίποτα και να το θέλεις τόσο.
Δαγκώνεις τα χείλια σου... και ξεσηκώνομαι αλλά δεν το ξέρεις.
Να μ'αρεσει ακόμα πιο πολύ που ξέρω πόσο πολύ
θέλεις να σπάσεις τις αντιστάσεις μου και εμένα....
και να ξέρω πως είναι θέμα χρόνου....
να θέλω να με αναγκάσεις να μην μπορώ να αντισταθώ....
Να σου ξεφεύγω και να προσπαθείς με ότι μπορείς να μου
ξυπνήσεις ένστικτα που ξέρεις ήταν ήδη
ζωντανά από το πρώτο σου γοητευτικό χαμόγελο

Αχ αυτά τα χείλια σου πως με ζαλίζουν!!!!!


Ηδονή να ξέρω και να μη μπορείς./////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////(αγνωστου...-καπου το διαβασα μα  δεν θυμαμαι  αν ηταν ενυπογραφο  δυστυχως..) ''ΗΔΟΝΗ  η ηδονη μου  για σενα,ηδονη ανυπομονη και υπομονετικη μαζι ,ηδονη  το απεραντο βιβλιο της μνημης μας  και  το  επικειμενο  συγγραφικο  μας τολμημα εραστη  των ονειρων μου και της πραγματικοτητας μου.. ενα  βιβλιο  ξεκινα  παντα  μ ενα  προλογο  και ο δικος  μας ειναι ληθη ....στο παρελθον.κ.σ.''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου