διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Δυτικες συνοικιες-Μοιαζουμε

παγος η φωτια σου και ανεμος η θυμηση σου στο κοκκινο του παθους σου καιγομαι και στο μπλε της θαλασσας σου ναυαγω...μαζι σου..ξανα......
Να βγεις απ το μυαλό μου αγωνίζομαι
Σ αγάπησα όσο δε σ αγάπησε ποτέ κανείς
Δυτικές Συνοικίες

Κοιτάζω τη βροχή απ το παράθυρο
Η σκέψη μου να χάνεται στο άπειρο
Σαν τρένο που περνά κι εξαφανίζεται

Κοιτάζω τη βροχή απ το παράθυρο
Κι εγώ φωτιά να παίρνω σαν το άχυρο
Κι αυτό το βράδυ η ζωή μου χαραμίζεται

Μοιάζουμε
Σαν όνειρα που χάθηκαν στο φως της μέρας
Πόσο μοιάζουμε
Με σύννεφα σε γκρίζο ουρανό
Πύργοι από τραπουλόχαρτα
Που τα πήρε ο αέρας

Αλλού εσύ, αλλού εγώ
Αλλού εσύ, αλλού εγώ

Στη θάλασσα του αλκοόλ βυθίζομαι
Να βγεις απ το μυαλό μου αγωνίζομαι
Σ αγάπησα όσο δε σ αγάπησε ποτέ κανείς

Αρχίζει να μικραίνει το δωμάτιο
Να προσπαθήσω μάλλον είναι μάταιο
Ο χαμένος είμ εγώ κι εσύ ο νικητής

Μοιάζουμε
Σαν όνειρα που χάθηκαν στο φως της μέρας
Πόσο μοιάζουμε
Με σύννεφα σε γκρίζο ουρανό
Πύργοι από τραπουλόχαρτα
Που τα πήρε ο αέρας
Αλλού εσύ, αλλού εγώ
Αλλού εσύ, αλλού εγώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου