διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

το ραντεβου..

Ραντεβου λεει.. κανονιζεις  την ωρα και  αρχιζεις αμεσα  τον αγωνα  δρομου.. κομμωτηριο μανικιουρ πεντικιουρ  μπανια , ιστοριες  για  αγριους λες  και  εχεις  λερα , η λες και  κακομουτσουνιαστηκες  ξαφνικα.. κατεβαζεις την μιση ντουλαπα  να  δεις  τι θα βαλεις-ολα  χαλια  φαινονται  ξαφνικα- στο τελος  καθιδρη  ξαναβουτας  μια  στο μπανιο μπας  και συνελθεις ,,φορας  το πρωτο απο το εκατο που ειχες  απορριψει.Κοιτιεσαι  στον καθρεφτη  και δεν  σ αρεσεις...με τιποτα  ομως.. και  ανικανοποιητη  παντα ,πετας για  να  τον βρεις.. Και  στην διαδρομη  σκεφτεσαι ''γαμω   την ατυχια  μου  γαμω που  γεννηθηκα   γυναικα''.Σε  χρονο  ντε-τε  θαναι ετοιμος  αυτος..σιγα  μη κανει αποτριχωση ελα  καλε που  θα  βαψει νυχια..η μην του φυγει ο ποντος  απο την καλτσα τελευταια  στιγμη και  αρχισει  το βγαλε -βαλε φτου κι απο την αρχη..Κι αξυριστος  να σου ρθει,,λες  ''τι  ωραια που  με γρατζουνανε τα  γενια σου  ,μωρο μου'',  ασχετα  που  μετα βρισκεις κομματια  το  προσωπακι σου .(γιατι πως  να το κανουμε  αλλο το δικο τους πουναι  σαν  στραντζοχαρτο  κι  αλλο το δικο σου που  ειναι  βελουδο η βιλουδο  αν προτιμας..) Και πας με  καθυστερηση  στο  ραντεβου κι αντε  τωρα  να του  εξηγησεις  οτι  γυρισες πισω  για  ν αλλαξεις  καλσον.... Οτι  ξεχασες το κουτι με τις φραουλες και το μελι με τα καρυδια.. Και καταπινεις την προσβολα..  του  τυπου,''καλα  την επομενη  φορα  θα  λεμε 6 και  θαρχομαι  6.30 ''!!!!!!!!!!Καλα μωρο μου συγνωμη, λες ,δεν θα επαναληφθει..και την ιδια  στιγμη νοιωθεις επιορκη...  Μετα την γκρινια  περιμενεις  να περασεις  στην γλυκα ..Κατι  σαν  ξαλαφρωμα  μετα  την εξομολογηση στον παπα  της  ενοριας..(αληθεια ποτε  πηγα  τελευταια  φορα  η αμαρτωλη  και εν πολλαις αμαρτιες περιπεσουσα   γυνη? ,,τι  τα  σκεφτεσαι αυτα τωρα ,λες με το νου σου, και αναμενεις)   Σκυβεις ανεπαισθητα και  ζητας  τα  χειλη του  κι επιτακτικα  σε φιλαει.. Της κολασεως το αναγνωσμα.. Πανε  τα  ριμελ παει  το κοκκινο  απο το  κραγιον..μπουχος  ενα πραγμα.. Και οταν  τελειωνουν ολα εισαι μεσα  στην ευτυχια κουρνιασμενη σαν  γατα στην αγκαλια του.. Τσιγαρο ενα  τσιγαρο  -  Μια  τζουρα  εστω.. ''Ν αναψεις ολοκληρο  το  δικο μου  το θελω μονος μου'' Τι παιδι  εισαι  εσυ παιδι μου..Δεν σου εμαθαν την κοινοκτημοσυνη?? απαπαππαπα  Τσαμπα  θα παει  σου λεω ..κοστιζει κιολας παφ  και ταληρο που ελεγε η διαφημιση..αλλα  οκ μια  σπαταλη  ποτε-ποτε  δεν πειραξε  κανεναν.. Και  στην  ηρεμια και την γαληνη  ακουγεται  η φωνη του..''Ξερεις  κατι?? αβαφτη και  απεριτη  εισαι πολυ καλυτερη  ,μοιαζεις  κοριτσακι'' - Τον σκοτωνεις  κυριε προεδρε η δεν τον σκοτωνεις?? Φταιει  ο φονιας??  Αφηστε  με  στην απολογια  μου  να  βαλω λιγο  ρουζ  στο μαγουλο.. Μου παει  το ροδαλο  που  αφηνει  πανω  μου   ο ερωτας  του... Εφυγα ..γιατι  περασε και η ωρα και πρεπει  να τελειωσω  το μακιγιαζ μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου