διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Καληνύχτα αγάπη μου..

Δεν σου αφιερώνω καμιά από τις λέξεις μου,
γιατί είναι το δικό σου το αίμα περασμένο μέσα από τα φίλτρα μου.
Πώς να σου χαρίσω λοιπόν κάτι που είναι ήδη δικό σου;
Από τότε που άρχισες να ζεις μέσα μου, έπαψα να σου δωρίζω.
Φρόντισα όμως να διατηρώ ζεστό το είναι μου, για να ζεις εσύ ήρεμα μέσα του.
Και δε σου πήρε πολύ καιρό για να μπεις μέσα μου. Σα να γεννήθηκες γι’ αυτό.
Και συ το κατάλαβες και ήρθες και με βρήκες.
Και τώρα το αίμα μου δεν παγώνει όταν απ’ έξω έρχονται θύελλες και χτυπούν το μπαλκόνι μου. Γιατί έχω το δικό σου αίμα που με προστατεύει.
Συγχώρεσε μόνο τα φίλτρα μου αν σου φαίνονται σαχλά.
Θα μάθω σύντομα να παντρεύω τις λέξεις μου με τη χημεία σου.
Καληνύχτα αγάπη μου.. θα κλείσω και γω τα μάτια μου για να μη σ’ ενοχλεί το φως..Σ.Ζ. ///////////////απο το Σοφακι μου...//τιποτα  πιο  υπεροχο απο μια  ερωτευμενη  γυναικα... κρατειται  στα πολυτιμα  μου και  διανεμεται  επισης  δωρεαν μια που  εκφραζει  και  μενα απολυτα////

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου