διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

ΤΑ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΜΟΥ ..

Δεν ξερω αν ειμαι η πρωτη που σου στελνω...αν ειμαι παντως ελπιζω να σου φερω γουρι...(γιατι μετα ποιος με γλιτωνει...χιχιιχι).Σιγουρα παντως αυτα που εχω να σου πω ειναι αληθινα κ μεσα απο την καρδια μου!!!Χρονια σου πολλα αγαπουλα μου,να εισαι χιλιοχρονη,ευτυχισμενη,χαρουμενη,γεματη υγεια κ πολλη πολλη αγαπη μεσα σου!!!!Να συνεχισεις να δινεις αγαπη στους γυρω σου οσο κ αν καποιοι σε απογοητευουν..να ξερεις οτι εσυ εκανες αυτο που μπορουσες αυτο που ενιωθες κ δεν προσποιοσουν!!!!Φυσικα να χαιρεσαι την κορουλα σου,την οικογενεια σου κ ελπιζω τα δυσκολα να περασαν τωρα πια κ να εισαι πραγματικα χαρουμενη!!!!γιατι το αξιζεις....Σ'αγαπαω παρα παρα παρα παρα παρα παρα πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυ κ σ'ευχαριστω για τοσο που μου εχεις σταθει κ ελπιζω κ αυτο το καλοκαιρι που θα ερθει να ειμαστε οπως κ το περσινο...μαζι με την αλλη την τρελογκα την πρασινοματα!!!!!!Σου χρωσταω μια μεγαληηηηη επισκεψη το εχω στο νου μου δεν σε εχω ξεχασει!!!!!!!ΑΑΑΧΧΧ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ Η ΜΟΥΛΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!Τελικα οντως σε νιωθω σα μαμα μου...συναισθηματικα παντα...αντε τωρα τελειωνω παω να σκουπισω τις μυξουλες...χαχαχαχαχαχαχχαχαχααχχαχαχαχαχα

p.s:Τα λουλουδακια στην κυρια απο μενα φυσικα...επιλεγμενα τα συγκεκριμενα για 2 λογους.....
1ον σε σχημα καρδουλα για την τεραστια καρδια που εχεις.....♥♥♥ και
2ον κοκκινα γιατι εισαι κ γυναικα παθιαρα πως να το κανουμε!!!!!!!!!

1 σχόλιο: