διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

η Λιζα μου...στην αγκαλια της Καιτης μου..

ΜΕ ΛΕΝΕ ΛΙΖΑ..ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ...ΓΥΝΑΙΚΑ! ΜΕ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΙΑ ...ΓΥΝΑΙΚΑ,ΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΗς ΚΑΝΕΝΑς ΔΕΝ ΤΗς ΔΙΔΑΞΕ ΠΩς ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΕΝΑ ..ΠΑΙΔΙ.ΙΣΩς ΕΜΟΙΑΣΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ,ΙΣΩς ΤΗς ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ ..ΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΜΟΙΑΣΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ..ΕΖΗΣΑ ΟΠΩς ΕΓΩ ΘΕΛΗΣΑ ΚΑΙ ΟΠΩς ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕς Μ ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ ΝΑ ΖΗΣΩ..ΕΖΗΣΑ ΜΕ ΠΑΘΟς ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗς ΖΩΗς ΜΟΥ,,ΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΥΤΑ...ΠΑΝΤΑ ΕΚΑΝΑ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑ..//ο,ΤΙ ΗΘΕΛΑ? Η Ο,ΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑ? ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕ ΜΕΝΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ,,!ΕΥΤΥΧΗΣΑ???? ΔΕΝ ΞΕΡΩ Η ΜΑΛΛΟΝ ΞΕΡΩ.. ΕΥΤΥΧΟΥΣΑ ΟΣΟ ΑΝΤΕΧΑΝ ΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΣΟ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΡΥΤΙΔΙΑΣΤΗ....μΑ Ο ΧΡΟΝΟς ΠΕΡΝΑ ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΣΟΥΡΟΥΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ..//ΑΝΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΑΝΑΠΟΛΩ ΠΙΑ ΤΙς ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙς ΤΩΝ ΑΛΛΟΤΙΝΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥς ΚΑΙ ΤΗς ΔΥΝΑΜΗς ΜΟΥ.//κΑΗΚΑ ΣΑΝ ΦΛΕΓΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟς ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΔΡΑ..Η ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥς..(?) ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΙΑ..ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ....ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΣΑ ''ΑΓΟΡΑΚΙΑ '' ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗς ΖΩΗς ΜΟΥ..ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΜΑ ΟΧΙ ΑΝΔΡΕς...τΑ ΕΙΧΑ ΟΛΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ,ΠΙΣΤΕΨΑ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟς ΟΛΟς ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ..ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ..//ΟΧΙ??? ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙς ΟΧΙ?? SO WHAT?///
εζησα οπως θελησα ,,οπως επελεξα και οπως επελεξε η ζωη..εζησα λευτερη ποιος ειπε οτι η ελευθερια ειναι παντα χαρα?ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΝΑΙ ΚΑΙ ...ΘΑΝΑΤΟς.. Εξαρταται τι ζητα ο καθενα ς απο, μας -σας..//πως οριζει την ελευθερια του..Εγω την ορισα σαν ερωτα προς τον εαυτο μου..Με πληγωσε πολλακις ο ερωτας μου ..σο γουατ?? ισως ξεχασα να αναζητησω την αληθεια κοιμωμενη και ξυπνωντας με την σκεψη οτι δεν θα ζησω για πολυ..αγκαλια δηλαδη με την ιδεα του θανατου. ΕΤΣΙ λεει η Καιτη η ξαδελφη μου,,απο μικρες μαζι ανομοιες σαν το γαλα με την σοκολατα.. ασπρ0- μαυρο αλλα αν μας προσθετες το μιγμα ηταν τοσο ...θρεπτικο..//Κι αυτη ΓΥΝΑΙΚΑ ..και ΜΑΝΑ και ΣΥΖΥΓΟς.. το αντιθετο απο εμενα ..Γυναικα κι εγω ναι ,ΜΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑ ΕΡΩΜΕΝΗ...////.ΚΑΠΟΤΕ, δοκιμασα να ειμαι συζυγος,,τοκανα και αυτο.. ΜΗ ΨΑΧΝΕΙς ανικανοποιητες και οι δυο μας ...φωτια που εκαιγα το περιβαλλοντα κοσμο μου εγω ,,φωτια που εκαιγε το μεσα κοσμο της εκεινη..Τοσο μα τοσο ιδιες και τοσο διαφορετικες συναμα..ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣΑ ΤΗΝ ΚΑΙΤΟΥΛΑ..ΟΣΟ ΚΙ ΕΚΕΙΝΗ ΕΜΕΝΑ/// ΠΟΛΥ ..ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ..///ΗΣΥΧΗ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ, ΠΑΝΤΑ Η ΦΩΝΗ ΤΗς ΛΟΓΙΚΗς.. ΤΟ ΜΠΛΕ ΤΗς ΑΓΑΠΗς....ΕΓΩ??? ΑΝΗΣΥΧΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΡΙΑ Η ΦΩΝΗ ΤΗς ΚΑΡΔΙΑς ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥς ..ΣΑΡΩΝΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ...ΤΩΡΑ ...ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΠΙΑ ..ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΕΓΙΝΕ ΕΓΩ (ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗς ΟΣΑ ΔΕΝ ΕΖΗΣΕ..///.ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ''ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ'' Η ΑΝΟΙΑ ..ΣΕ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΠΑΙΔΙ...ΚΑΙ ΞΕΤΡΥΠΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΚΡΥΒΕς ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗς.. κι ΕΓΩ?? τωρα εγω ειμαι Εκεινη/// επιτελους μεγαλωσα ,,την φροντιζω ...//εγινα ΜΑΝΑ..κι εχω ευθυνη γι αυτην.//.ΜΕΓΑΛΩΣΑ ,,κι αυτο δεν μου μοιαζει πια τιμωρια...ουτε καταρα...//ΑΝΤΕΧΩ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ν ΑΓΑΠΑς ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ,..ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ Σ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑς..κι εγω την Καιτη μου παντα την αγαπουσα ,απο παιδια ,γιατι σε κεινη εβρισκα παντα το μισο που μου ελειπε...ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΥΝΑΙΚΕς και ειμαστε ιδιες ο χρονος συγκλισης και ταυτισης μονο διαφερει......_ ΚΑΙΤΗ ΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΑΣΚΗΣΕΙς ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ// ποιος ανακαλυψε την ΑΜΕΡΙΚΗ??

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου