διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Στην αγαπη ειμαι κνιτης

eimai eimai!!!!!!!!!!!!!!!!
Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Πρώτη εκτέλεση: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας

Σ' όλα τ' άλλα δημοκράτης
ήπιος και ανεκτικός
μα στον έρωτα αντάρτης
και σκληροπυρηνικός
ο πλουραλισμός δουλεύει
μόνο στη δημοκρατία
ο έρωτας ο προλετάριος
δε σηκώνει αποστασία

Στην αγάπη είμαι κνίτης
και να μου τη διαδηλώνεις
να 'χεις τη γροθιά σφιγμένη
όταν πρόκειται για μας
κάθε χάδι σαν τσιτάτο
θέλω να τ' αφομοιώνεις
και Σταλινικιά να είσαι
σε ζητήματα καρδιάς

Στα συντάγματα οι διατάξεις
θέλουν εκσυγχρονισμό
μα στον έρωτα ό,τι αλλάξεις
πάντα φέρνει διχασμό
Για το αίσθημα δουλεύω
έξτρα και υπερωρία
μα αν δε δώσεις ό,τι παίρνεις
θα σε στείλω εξορία

9 σχόλια:

  1. oxiiiii!!! αυτο ειναι απλα οοοοολλλαααα τα λεφταααα!!! χχχ!!!!kalhmera ΑΡΝΗΤΙΚΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλες ίδιες είστε χαχαχαχαχα
    Λεφτά θέλετε

    http://www.youtube.com/watch?v=mpbobGH-2DA


    χαχαχαχαχαχαχαχα

    την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι οι εποχες δυσκολες ανωνυμε... εμπρος στον δρομο που χαραξε η Μερκελ!! οσο για αισθηματα ...εν αφθονια!καλησπερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμπληρωματικα...<<''τι να τα κανεις τα λεφτα αμα δεν εχεις ''μια''>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασε τα ρασουλικά (αιωνία του η μνήμη) κατα μέρος.. Έχεις pc και connection, επομένως...δεν μπορεί να μην έχεις...μία...(Επιστήμη της Λογικής)

    την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χμ...αν ..το μπουζουκι ειναι οργανο,ο αστυφυλακας ειναι οργανο,,εεε ναι τοτε ο αστυφυλαξ ειναι μπουζουκι.. επιστημη της λογικης του παραλογου.. (?) και την δικη μου καλημερα και καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε..

    την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Πιραντέλο στον πρόλογο του έργου του γράφει: Νομίζω πως η ζωή είναι μία πολύ θλιβερή φάρσα. Γιατί έχουμε μέσα μας -χωρίς να μπορούμε να ξέρουμε πως, γιατί κι από που- την ανάγκη να εξαπατούμε αδιάκοπα τον εαυτό μας, δημιουργώντας μία πραγματικότητα (μία για τον καθέναν και ποτέ την ίδια για όλους) που κάθε τόσο αποδεικνύεται ότι είναι μάταιη και φανταστική. Όταν ένας άνθρωπος ζει, ζει και δεν φαίνεται. Λοιπόν, κάντε έτσι ώστε να φαίνεται, δείξτε τον την ώρα που ζει υπό το κράτος των παθών του. Βάλτε μπροστά του έναν καθρέφτη. Τότε ή μένει κατάπληκτος από την όψη του ή στριφογυρίζει τα μάτια του για να μην δει τον εαυτό του ή έξω φρενών φτύνει την εικόνα του ή οργισμένος δίνει μία γροθιά για να την καταστρέψει. Κι αν έκλαιγε δεν μπορεί πια να κλάψει. Κι αν γελούσε δεν μπορεί πια να γελάσει άλλο. Μιά φορά, κάτι δυσάρεστο θα είναι το αποτέλεσμα. Αυτό το δυσάρεστο είναι το Θέατρό μου//////μονιμως με σοβαρη καθυστερηση αντιλαμβανομαι τους σχολιασμους σας.. που παντα ομως αποτελουν προκληση και προσκληση σε αναζητησεις-ευχαριστω - την καλημερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή