διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Σάββατο 23 Απριλίου 2011

η καταβασις στον Αδη εξασφαλιζει την επιστροφη στην ζωη..

Ευχη και καταρα μου δινω. Δεν θα ξανασταυρωθω. Θα σε κατεβασω απ το σταυρο Χριστε μου και  συγχωρεση θα σου ζητησω. Στον εαυτο μου Πιστη θα χαρισω . Κι Αγαπη σε  σενα μαζι. Στον σταυρο δεν θα οδηγησω εκεινους π αγαπω .Προτιμω τα καρφια να καρφωσω  στο  δικο μου κορμι  για  να ερθει  η Ανασταση..Στον κηπο με τις τριανταφυλλιες θεση  δεν εχουν ξεροχορτα και  ζιζανια .Στην δικη μου καρδια  δεν χωρας  και δεν περισσευεις.Μα  περιττευεις  ''Ιουδα και Πιλατε''  μαζι... Το  βραδυ  του Σαββατου  στο ''Ανεστη'' και  στο  φιλι  ,προσχωρω .. προχωρω.. δεν υπαρχεις  ..δεν υπηρξες Ποτέ. Μοναχά  η θυσια υφισταται. Στο Αντιο..,στο λιγο ..του κοσμου..,στο πολυ  της ψυχης.Φαρισαισμοι και υποκρισιες  στον ναο του Σολομωντα .  Μονον οι δικαιοι και οι καθαροι τη ψυχη , συνοδευουν το  σωμα και αξιουνται  το αιμα.. Οι  εμπλεοι παθους και δυναμεων .Αυτοι , που ενα με το  φως γινονται. Στο κοκκινο  βυθιζονται και στο μπλε αναπνεουν. Οι εχοντες φτερα να πεταξουν και σιδερενια καρδια  να αντεξουν..Ακολουθω Σε Χριστε μου. Στην Ανασταση Σου..στην εμαυτην ανασταση και σωτηρια ψυχης. Οστις ηθελε ακολουθησει ,,οστις δυναται  πορευεται την οδο σου../στις   διδαχες  σου /πιστή στον  δρομο  που  εδειξες  τα  πατηματα  ακολουθησα. Αγαπη  εγραφε η οδος Πιστη και Ελπιδα. Φτανω στο τερμα ..Παθος -ΣΤΑΥΡΩΣΗ- αποκαθηλωση-ΑΝΑΣΤΑΣΗ...οστις ηθελε ακολουθησει.

1 σχόλιο:

  1. Πάσχα δεν είναι αυγά κόκκινα,τσουρέκια και λαμπάδες
    Πάσχα είναι η ανάσταση της ζωής μας από τα πάθη και τις κακίες...
    Πάσχα είναι η Συγνώμη και η Αγάπη
    Πάσχα είναι η φωνή τ`ουρανού...
    Pasxa...ειναι η συνειδηση του πεπερασμενου εγω μας.ειναι η πιστη μας σε οτι αληθινο,ειναι η αγαπη που συναντησαμε και η ενδοσκοπηση στο πως της φερθηκαμε,ειναι πανω απ ολα το ''οικειοθελες'' σκορπισμα της ψυχης μας στον συν-ανθρωπο. Ειναι το φιλι που ενωνει και το δακρυ της συγχωρεσης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή