διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

συνταγες επι χάρτου..(a-sylia)KAtiana 3/2012

Νεοτητα ..μου? το καθαρο μπλε μου
αρυτιδιαστον? το διαρκες χαραγμα της του γελωτος ρυτιδας..
Υγεία μου? το εκ του γονιδιου προερχομενον ''αντιστασιακον'' μου..
Λαμψη? το κυλιομενον επι των παρειων μου δακρυ..
τυχη μου? το αεναως επιδιορθουμενο ''εγω'' σε πληρη συμπνοια με το ''εμεις''..
... Ατυχια Σου? τα απουσιαζοντα γονιδιακα ανωθεν γονιδιακα στοιχεια..
αστρικο μου στοιχειο? Ο ανεμος ..
χαρακτηριστικο Σου? Ο καταπινων εσενα ...φθονος..
πορευσου εν ειρηνη ..αφιενται σου αι αμαρτιαι..
επι της μικροψυχιας σου επικαθηται η μεγαλωσυνη των αλλων.. και το συν-αμφοτερον μου...ινα σωθεις..εαν το θελεις..(α-συλια)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου