διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

αρνηση ...(a-sylia)KAtiana2012

αρνουμαι να μπω στην λογικη του κοπαδιου..αρνουμαι να μπω στην λογικη του παιχνιδιου...αρνουμαι να μπω στην λογικη του εφημερου και της στιγμιαιας καβλας. Η αληθεια μου ειναι εδω και λαμπει ακομα και μεσα στο βαθυ σας σκοταδι../αν δεν μπορειτε να την κατανοησετε η να την εκτιμησετε δεν μου αξιζετε /Τα κρεατα ειναι για τις σουβλες και τα κοψιδια προσφερουν ηδονη αλλα και βαρυστομαχια ...επισης.. Δεν πουλαω τιποτα και δεν θελω αγοραστες.. Συνοδοιπορους ναι.. , ακολουθους ποτέ.. Στο μεγαλο φαγοποτι σας δεν συμμετεχω ..Κρατω την υπεροψια μου και τον αριστοκρατισμο μου αλωβητο και υπερηφανο/.του εγωισμου μου εγκωμιο.. ναι ../για τους ανεγκεφαλους που εκλαμβανουν το καλο ως αδυναμια.../και για τους αδυναμους που αρεσκονται να ξεγελουν το τιποτα τους με το δηθεν τους/// Δεν κανω την χαρη κανενος σε κανενα επιπεδο και κοιτω αφ υψηλου το λεκιασμενο δαπεδο σας.. Ετσι κι αλλιως ο χαμενος στο τελος τα παιρνει ολα./.ητοι μονον τα αριστα .../αυτα για τα οποια παλεψε μια ζωη.. και δεν τα χαραμιζει μ ευκολια..(α-συλια)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου