διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

στο παρκο του φεγγαριου (a-sylia) 18-5-12

μεγαλο λουνα παρκ  ...τρενακι του τρομου  και γυρος θανατου...
στο παρκο του φεγγαριου..,
δεν        .. σταθηκε  τ αστερι σου...
στα συγκρουομενα ...   σοβαρες απωλειες   σε καθε μετωπικη..

και φονος στο Οριαν Εξπρες!..
στον γυρο του θανατου εντυπωσιασμος και χειροκροτημα!!

 ..........Στην ανατολη  αρχιζει   η μετα/κομιση... περιοδευων  θιασος  στην αλητεια..

εμπρος λοιπον  για μια τελευταια   επιβιβαση στην..Ροδα... ετσι  για να δεις τον κοσμο...
απο  ψηλα... αφ υψηλου κοιτωντας...
δεν θα κατακτηθει ποτέ αυτη  η κορυφη....
σ εχασα....
            η μηπως   χασαμε και οι δυο?.... (a-sylia)

2 σχόλια:

  1. ...πάντα χάνουν και οι δύο πλευρές,αν μιλάμε για πραγματική αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στην αληθινη αγαπη χανεται παντα το ''εγω'' ... Νικητης το ''εμεις''....και το ''μαζι''....(να ευχαριστησω για τα σχολια ειναι περιττο. μου δινουν χαρα μεγαλη,χαιρομαι που καποιος μοιραζεται μαζι μου τις αγωνιες της πενας μου-δυστυχως δεν μπαινω συχνα παρα μονο για μεταφορα καιαποθηκευση των σε πληρη αναρχια κειμενων μου Lefti..NA eisai kala panta..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή