διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

φως//.γελα μου Βασιλης Παπακωνσταντινου

Κάθησε λιγάκι να τα πούμε/ μου'χουν λείψει αυτά που λέγαμε μαζί/

σπίτι μας να μείνουμε, μη βγούμε/ έξω θα χαθούμε στη σιωπή/

Γέλα μου ν'αρχίσω να γελάω/ έχει δρόμο αυτό το βράδυ για να βγει/

Κοίτα με, δεν ξέρω που πατάω/ άνοιξε και με τραβάει η γη...



Όλοι ένα χάδι θέλουμε να πάρουμε/ Όλοι ένα βράδυ θέλουμε να βγάλουμε/

Όλοι σε μια ρόδα πάνω περπατάμε/ Όλοι μας νομίζουμε ότι κάπου πάμε/

Έλα μου, έλα μου, γέλα μου ξανά/ Έλα μου, έλα μου, γέλα μου διπλά



Διώξε με τα χέρια το σκοτάδι/ κάνε πάλι αυτό το κόλπο με το φως/

βάλε στον αέρα ένα σημάδι/ δείξε μου που αρχίζει ο ουρανός...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου