διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

μοναχα η ευθυνη..(a-sylia)

ολη μου η ζωη ενα ''πρεπει''../καταιγιδες απο χοντρες σταγονες απεραντης υπομονης,ποταμους κατανοησης, γεματη δρομους υποχωρησεων και με μικρες ανωφελες.. αποδρασεις...Ολη μου η ζωη.. ενα πεταρισμα ..και πτησεις φαντασιας.            Καθε φορα που τολμουσα να πεταξω καποιος  ελιωνε τα φτερα  μου...   Και παντα ο φυλακας κλειδωνοντας, πετουσε το κλειδι..                Ενα παιδι που κλεβει με το δαχτυλο ποτε-ποτε γλυκο απο το βαζο.   Ενα παιδι που  ακομα μετρα  αστρα . Ενα παιδι που  κανει  ευχες  στην καθετη πανω στη  γη πτωση τους....Μια ενηλικας που χαρακτηριζεται κλεφτης..    ψυχη που πεινά και μυαλο που διαιταται..   Καρδια που πονα και σκεψη που ιπταται.      Παραμυθι που δεν διαβαστηκε ποτέ ως το τελος, ημιτελης συμφωνια συμβολαιο ανυπογραφο και θυσια χωρις παρασημο κανενα.        /Κι εγω να κοιτω απο μακρυα το απεραντο γαλαζιο μεσα απ το απυθμενο μαυρο ./κυανειο και κωνειο ,να μεινει ανολοκληρωτη η δίκη ,να μην ακουστει η ετυμηγορια../παρακαλω σας.. Κατανοω.. δεν φταιει κανεις. Μοναχα η ευθυνη...(a-sylia) κι αυτη η πουτανα η ζωη..... (που μας μισει..)...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου