διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

στη θυμηση σου αναδυομαι.στα πελαγη μου βυθιζομαι και στα απανεμα λιμανια ριχνω αγκυρα ,,αποβιβαση απο το εγω ....επιβιβαζομαι στο εμεις...στην αγκαλια σου σκαρι που ταξιδεψε πολυ και ρυτιδιασε απο την αλμυρα και τον ανεμο...τωρα φυσαει ο μπατης...///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////στις ....  STIS.....μικρες αλητειες μου ,ξοδεψα τη ζωη μου..αλλα ετσι ματωνοντας τα γονατα και τρυπωντας τα πελματα...εζησα...κατω απ τον ηλιο , το φεγγαρι ,μεσα στο νερο και εισπνεοντας την δικη σου αυρα...χαρα μου.....ακομα ζω....//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////Μες την σκέψη του μυαλού μου κι απόψε θα σε ψάξω θα σε βρω ,θα σου μιλήσω και θα σε σφιχταγκαλιάσω.Θα σου πω πόσο μου λείπεις όταν είσαι μακριά μου,και αν τριγύρω μου κοιτάξω, θα σε δω γλυκιά χαρά μου.Θέλω τόσα να σου πω κι υποσχέσεις θα σου δώσωΠΩΣ ''ΟΤΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΨΗΛΑ''....ΘΑ ΤΟ ΒΙΩΣΩ...--στα ματια εκει να με κο...ιτας εκει που καθρεφτιζεται ο αγγελος και ο διαβολος που φερνω εντος μου//ΜΕ ΕΝΤΟΝΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΒΛΕΜΜΑ...

χωρις μασκες

ΜΕ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΕΣ ΜΑΤΙΕΣ...

και ανασεςΜΕ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΕΣ ΜΑΤΙΕΣ...



ΣΑΝ ΕΡΩΤΙΚΟ CRESCENDO....

αποθεωση και θεωση του ορατου και αορατου ....και φτασαμε μαζι στο τωρα και το παντα //μ ακους? ειμαι εδω/Για μενα... αναζητωντας την εμπνευση,,μεσα απο σενα..(Γ.και Κ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου