διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

θα σε νικησω  θανατε ,γιατι  η δυναμη του ερωτα μου , μεγαλυτερα εστι  της δικης σου..
 Μοντεγοι και Καπουλετοι αντιμαχονται τον ερωτα μας ωραιε δον Κιχωτη της ψυχης μου ... Στα ονειρα μου χθες σε καλεσα και τ αγριο αλογο σου ειδα..Στον γκριζο πυργο μου το φως εισεβαλε απ της  δικης  σου θωριας την οψη ...ειρηνικος καταχτητης της καρδιας μου και εισβολεας στο σωμα . Προτου χαθει η ζωη μου απο της μοιρας το φαρμακι ,τουτη την νυχτα ξυπνησε με ,απο το καστρο τουτο ψυχανεμισου την κραυγη μου ,που σχιζει το σκοταδι. Ομοιες οι απαντοχες μας ειναι ..Μη περιμενεις και μαθε πως κι εγω σε περιμενω ...παραγγειλα τ ανεμου ν αποστειλει σε σενα την τελευταια τουτη την πνοη μου ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου