διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

διαφυγες και φυγες

Γυρισε για  δευτερη φορα  το κλειδι στην πορτα και  προχωρησε  προς  τ αμαξι.Για  μια  ακομη  φορα  συλλογιστηκε  αν εχει  κλεισει  το ματι της  κουζινας.Ηταν απιστευτο  αλλα  τοσα  χρονια  δεν μπορεσε  να  ξεπερασει  την  συνηθεια  αυτης  της  σκεψης.-δεν  χρησιμοποιησες  καθολου  την ηλεκτρικη  κουζινα  ειπε  στον εαυτο της,,προχωρα...Πεταξε  την τσαντα  στο καθισμα του συνοδηγου αποπειναρι  της  ανεσης  αλλοτινων  εποχων,και  εβαλε  μπρος  την  μηχανη..Κατηφορησε  το  δρομο και αποχαιρετησε  ολους τους  ηρωες  της  επαναστασης  σε  καθε  στενο.Καλημερα  Θεοδωρε,,Αθανασιε,Ρηγα..γκαζωσε  λιγακι  στην κεντρικη  λεωφορο,,βιαζοταν  να φτασει  στο  Ελ Βελ...Η  πτηση της  εφευγε  σε  τρεις  ωρες..Τα  ειχε υπολογισει  ολα.Βαλιτσα  στο  πορτ  -μπαγκαζ  χειραποσκευη  και  το  τσαντακι  με  τ  απαραιτητα..Ολα  κανονισμενα,ολα  εν  ταξη. Με  μουσικη  στη  διαπασων   ολο  και πλησιαζε. ....Του  τοχε  ειχε πει  ,,μια  μερα  θα φυγω ,αποδημητικο  πουλι  που δεν  θα  ξαναρθει .Περιεργως  αντι  ν αναζητησει  ενα  προορισμο  ζεστο  προτιμησε  τον μουντο και κρυο βορρα.Υπηρχε  λογος ,,παντα  υπηρχε λογος  για  οτι  και αν εκανε..Παντα  εγκρατης  και μελετημενη.Απιστευτα  πειθαρχημενη  στην πραξη ,απειθαρχη  μονιμως  μεσα  της... Και  τα  δυο  σε  μια  ισσοροπια τρομου ..Κατι που  της προκαλουσε  ηδονη  και πονο  μαζι..Μια  διαρκης παλη  των θελω  των πρεπει  των  μπορω  των  δυναμαι  και  των οφειλών   της... Περνωντας  τον  ελεγχο χειραποσκευων ,νομισε  πως  καποιος  φωναξε  τ ονομα της..-Ειχε  αφησει  σε  εμφανες   σημειο  τον φακελο  του αποχαιρετισμου.''Για  σενα''  ειχε  γραψει απ εξω..Οφειλε ,-οχι  να  εξηγησει-  μα  να  ενημερωσει..''βαρεθηκα   εγραφε  μεσα,δεν  θελω  αλλο ,,οχι  δεν μπορω ,αλλα .. δεν θελω.. δεν  εχει νοημα πια  να προσπαθω ν  αναστησω  οτιδηποτε,,γιατι  πρωτιστως  μου  τελειωσε  μεσα  μου'' ''Θα  ειμαι  καλα,,,οσο  κι εσυ,εγραφε..τα   εχω κανονισει  ολα. μην  ανησυχεις. σε λιγες  μερες  δεν θα  μυριζεις πια  το αρωμα  μου  στο  μαξιλαρι  σου  θα  ξεχασεις  τον  ηχο  της  φωνης μου και  η οψη μου  θα  γινεται ολο και πιο  θολη  στον νου  σου. Το  ξερω  εξ ιδιας  πειρας  ...παει καιρος  που  κλεινω  τα  ματια  και δεν ερχεται η μορφη σου   ευκολα  και  ξεκαθαρη  μπρος  μου..//teleftaia  αναγγελια  της  πτησης.......  για........ ,,διασχιζει  τον  διαδρομο  και  μπαινει  στην φυσουνα.. επιβιβαστηκε...θεση  κοντα  σε  παραθυρο...να  κοιταξει  τελευταια φορα ..να  στρεψει  το  βλεμμα  στην τελευταια  αγκαλια τους.. στο  σημειο  μηδεν.. οταν  του ειπε  ΣΕ  ΑΓΑΠΩ..κι  εκεινος  ειπε   ΄΄εγω  οχι'' ,,,ενα  ριγος..σαν  ηλεκτρικη  εκκενωση  την διαπερασε...''Κρυωνετε?  να  σας  δωσω  μια  κουβερτα  ρωτησε  η  αεροσυνοδος''--  Ευχαριστω  εχω  το  παλτο μου  απαντησε/////το   παλτο μας  σκεφτηκε...το  παλτο μας...στην  απογειωση,  αισθανθηκε  ενα  σφιξιμο και  μετα  οταν  το σκαφος  πηρε  το ''υψος  του'' ,,επιτελους ανακουφιστηκε..ταξιδι  στην ελευθερια ...καινουργια  αρχη  στη  ζωη,,,,φλογα  και παγος μαζι..ανασα...μου...σκεφτηκε  για  τελευταια φορα...και  χαμογελωντας  αφεθηκε   με  κλειστα  ματια  στην  ηρεμια  της  ανακωχης με τον πολεμο  που  ειχε  τοσα  χρονια  με  τον  εαυτο της.....................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου