διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

.~ Love looks not with the eyes but with the mind; and therefore is winged Cupid painted blind. ~

ν αφηνεις παντα το στιγμα σου..αθορυβα να περπατας ,,αν σε βρουν θα σε τσακισουν παντα τις γατες οι σκυλοι κυνηγανε,,μονο η ευστροφια σου θα σε σωσει..   ///                                                                              κι απομεινε το προσωπο πανω στη λαιμητομο και το βλεμμα αδειο αφου του ελειπε το σωμα για να το προσταξει ..// στο  υγρο  σου  στοιχειο  αφεθηκα  να πνιγω και  συ  συναινεσες  να  μου κοψεις  τον  αερα..////ατενιζοντας το μαυρο προσπαθουσα  να  δω...ανοητη σκεψη  νοσηρη  επιδιωξη..πως  να  φωτιστει  το σκοταδι?//σκεψεις χαμενες ,ανεξοδες και αξοδευτες..πουθε εκπορευονται και που πορευονται? ///σε περικλειω και εσωκλειω τον ποθο και το παθος μου αγνωστος  παραληπτης παραμενεις και  επιστρεφεται  η αποστολη..//η ζωη γενους θηλυκου,θυγατερα,συζυγος ,μανα, ερωμενη, γιαγια ,εργατρια , βασιλισσα και δουλα.αντικειμενο ποθου και ηδονη.Πηγη νερου ,οξυγονο και αερας,,φωτια και αγκαλια ,τροφη και γη. Η ζωη ειναι Γυναικα...///ανυποδητη ηρθα ,κουβαλωντας πληγες και εγκαυματα,,στα γονατα επεσες ζητωντας να παρεις το αιμα ,και αντι για βαλσαμο, αλατι αφησες στις πληγες ..... πονος που εφτασε ως τα ματια και ξεπλυναν τα δακρυα μου το ειναι μου ολοκληρο.Αραγε σου εφτασαν να ξεδιψασεις?/////ζωη ειναι ερωτας.Παντα πρεπει να ψαχνουμε,γιατι καπου εκει εξω υπαρχει το αλλο μας μισο.Και μας περιμενει να το ανακαλυψουμε//////πραττω,,πρατεις ,πραττουμε,,και εισπρατουμε ,,το μετεωρο βημα του πελαργου..Βαρεθηκα φιλε να μετεωριζομαι και να οριζομαι στο απειθαρχο μυαλο σου. ειμαι εδω ,,πιασε με αν μπορεις..πεταω ψηλα και αναπνεω καθαρο ουρανο..βουτηγμενη στο γαλαζιο ,ξεβαφωντας το μωβ του θανατου που φερνεις στις αιχμηρες αποσκευες σου. ///Ποιος θα βρει στο πέλαγο
μια μικρούλα αχ φυσαλίδα
που χορεύει στο νερό
ίσως ούτε και εγώ/////σκεψεις  σε  ...λεζαντες...σκεψεις  σε  απειρα  κλικ ,,φωτογραφικης μνημης..//////Κ.Σ-Σ.Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου