διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

περασα χθες τη νυχτα..με το αστεγο ΄΄ εγω'' μου ,αναζητωντας τροπους να στεγασω το δικο σου..

αναζητωντας  τις λυσεις για  μια  καλυτερη  ζωη,ξεχασες  να ζεις..κατακτησες την ηττα και εχασες  την νικη σε ανιση μαχη κι αγωνα..
«…Πέρασα χτες τη νύχτα με τους άστεγους, περπατώντας κάτω από την πικρή βροχή, και βρεγμένος ως το κόκκαλο, δεν έβλεπα την ώρα να φτάσει η αυγή. Την Κυριακή την πέρασα και πάλι με τους άστεγους, στον αγώνα τους για μια μπουκιά ψωμί. Την Κυριακή το βράδυ επέστρεψα στο δωμάτιό μου μετά από 36 ώρες δουλειάς…είμαι εξουθενωμένος, τα νεύρα μου έχουν εξασθενήσει από όσα έχω δει και την ταλαιπωρία που μου κόστισαν…» (25/8/1902 Γράμμα στην Άννα Στράνσκυ).Τζακ Λοντον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου