διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

κατοπιν παραγγελιας.. (αφιερωμενο1. στην παραγγελουσα και 2. στο μωρο μου..)

Ειμασταν  αγκαλια.Μυριζα το  αρωμα της και ρουφουσα μελι  απ τα υγρα της χειλη. Και τοτε ηρθε η καταστροφη. Ηχος αποκοσμος του κινητου μου. Μηνυμα.. Εκανα  ν απομακρυνθω απο την μεθη των χειλιων της ,μ επιασε περιεργεια και  ενας φοβος ταυτοχρονα... Ο  Λευτερης θαναι ειπα ,μπορει  να συμβαινει κατι.. '' Τιποτα  δεν συμβαινει ειναι μαλακας ,το  κανει επιτηδες,  ηρθε πληρωμενη η απαντηση.  Εκανα οτι δεν ακουσα. οντως το μηνυμα  ηταν απο τον Λευτερη.''που  εισαι  ρε ? παλι  κατω απ την φουστα  της ?χαχχα''   .Ειχε δικιο ,  σκεφτηκα ,ειναι πολυ μαλακας.. απ την αλλη ειναι φιλος ,κολλητος , μια ζωη  μαζι. Απ τις αλανες μεχρι  εκεινο τον Νοεμβρη  στο Πολυτεχνειο,σε γαμους ,γεννες και σε  διαζυγια  μαζι .Ολα να τα λεμε ,παντα  στο χαβαλε..Τι να του πω τωρα? οτι  ειμαι ξανα  ερωτευμενος σαν  δεκαοχταρης? θα παει  το δουλεμα  συννεφο.και  τι να πω και στην υπαρξη που κρατω αγκαλια.Οτι  δεν  μπορω ν αποποιηθω το ρολο και το κουστουμι που μου φορεσαν απο παιδι? οτι  εχω την αναγκη να  ειμαι  και με τον Λευτερη,, οσο  εκεινη εχει την αναγκη  ναναι με την κολλητη της?  Δεν  εχει αδικο να  τον ''φοβαται'' ,εκανα  σφαλμα , ο πουστης, που της ειπα σε ανυποπτο χρονο τι  γκομενιαρης ειναι . Σφαλμα που  γνωρισα τον ενα στον αλλο. Της επρηξε τα σκωτια με τις κατακτησεις του,αν και παντρεμενος ,,,ακομα. Τι  να σκεφτει και το κοριτσι. '' Ρε μωρο μου κανω μια αποπειρα  να  της εξηγησω. Με  κοιτα  παγερα.. αρχιζω να τα παιρνω κρανιο. Νταξει  δεν θα απολογηθω κιολας .. σκεφτομαι..φιλος μου  ειναι κι εγω τον γουσταρω.Στο κατω της γραφης προυπηρξε κουκλα μου  εσου. Μοκο λοιπον.. Αν  εισαι εξυπνη.. Καταλαβε πως θελω τον χρονο μου ,θελω να  φτασει  η ωρα  που ο Λευτερης  θα πει  σ εβαλε  στο βρακι της και  να του απαντησω με  γελιο''ναι ρε και πολυ  μ αρεσει''. Θελω  τον χρονο μου ,θελω  τους φιλους μου, τους μορτες , τους  αλητες κι ας θελω  εσενα ακομα πιο πολυ. Πώς,  εσυ  θες  τον  χρονο σου  στο  μποτε?  κι εγω  να περιμενω  απο κατω ξεροσταλιαζοντας  στο περιμενε?///εεε καπως ετσι. Ασε  με  να το χειριστω μονος μου. Αν μ αγαπας ,οπως λες και αν με σεβεσαι.Αμολα  καλουμπα  μωρο μου ,να  φτασουμε  ψηλα. Πριν προλαβω να πω οτιδηποτε ,το  μωρο  των μωρων κατεβαινει  χαμηλα  και αρχιζει  ξανα.. πριν με  χορτασει ολοκληρο  ακουω την φωνη της να καμπανιζει  στο μυαλο μου. Να τον παρεις τηλεφωνο  τον Λευτερη αγαπη,φιλος του  εισαι  ,για  να  σου  στελνει μηνυμα τετοια  ωρα ,θα  σ εχει αναγκη.  Κι οποτε ξεμπλεξεις παρε  τηλεφωνο  να βρεθουμε θα  σου  εχω  μια  εκπληξη.. Σε κοκκινο...που  σ αρεσει .. //Να βρεις γυναικα να σε νοιωθει μου ειχε πει καποτε  η μανα μου..  και τουτη ειναι και ξανθια και εξυπνη..  με  τελειωσε.. Α ρε  Λευτερακη παντα  ατυχος ησουν  με τις γυναικες.. σκεφτομαι..

2 σχόλια: