διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

ποιητες ...και ποιητες ειμαστε ολοι...αρκει να αισθανομαστε βαθεια το καθε τι..

''ΔΕΝ ειμαι ποιητης μου ειπε,απο που συμπερανατε κατι τετοιο.? _Μα το υπεθεσα κυριε .Ουτε γνωριζω αν ειστε, αλλα ... ποιος ειναι ποιητης στις μερες μας? Εκεινοι που μαθαμε να ονομαζουμε ποιητες μοιαζουν πια σαν να εζησαν στον ''αλλο αιωνα'' ,,οταν οι ανθρωποι ακομα παλευαν με το χαρτι και το μολυβι κατω απο το φως των κεριων ,απομονωμενοι σε υγρα δωματια και σε κελια κρατουμενων,οταν ο κοσμος ηταν ακομη ''υπο ανακαλυψη''και πολεμουσε να βγει στο φως...Και σημερα? Σημερα τι? και φως εχουμε,και αμαξι και δεν χρησιμοποιουμε πια μελανι αλλα υπολογιστες..δεν εχουμε παραθυρα που να κοιτανε λουλουδια και τα παιδια να παιζουν σε χωματινους δρομους,,την δυστυχια -οποιας μορφης- την φυση και τον συνανθρωπο τα συναντουμε μεσα απο την οθονη των τηλεορασεων μας.. (καμμια φορα και διπλα μας- _επομενως λαθεψατε στην υποθεση σας ,σωστα σας ειπα ''δεν ειμαι ποιητης''...._Μα τι εστι ποιητης κυριε?? μπορειτε να δωσετε σ αυτο μια απαντηση? δεν σας ακουσα δυνατοτερα παρακαλω.. Να σας πω τι εστι ποιητης για μενα?? μα ποια ειμαι εγω για ν απαντησω ..απλη αναγνωστρια ποιητικου λογου και μονο ειμαι....Σας παρακαλω μη μου βαζετε δυσκολα,,με φερνετε σε δυσχερη θεση,με κανετε να αισθανομαι αβολα,,μια κουβεντα ειπα ,οτι μοιαζετε ποιητης..δεν ειπα δα οτι μοιαζετε μ εγκληματια..ωραια θα απαντησω γινεστε πιεστικος ,μισο μισο να σκεφτω... Ποιητης λοιπον...λετε να βγαινει απο το ρημα ποιω? κατι σαν το ηθοποιος?? τι ποιουν οι ποιητες ? δεν ξερω,,οι ηθοποιοι ναι ξερω ποιουν ηθος αλλα οι ποιητες? ααα δεν ξερω δεν ξερω μπερδευτηκα...Ξερω οτι σας θεωρω ποιητη ναι ναι ειμαι σιγουρη.Απο την ευγενεια που σας διακρινει ισως,απο τον απλο και μαζι δυσκολο τροπο που παραθετετε μια μια τις λεξεις..Απο αυτο που αισθανομαι οταν διαβαζω τους στιχους σας,,επειδη οταν διαβαζω ποιηματα σας ,ονειρικες εικονες κατακλυζουν το ειναι μου, επειδη καμμια φορα ρωτω τον εαυτο μου ''τι θελει να πει τωρα?'' και μ αρεσει να προσπαθω ν ανακαλυψω κρυμενους θησαυρους στα γραπτα σας,επειδη προσπαθω να σας φανταστω οταν γραφετε,,να ανακαλυψω το βαθυτερο συναισθηματικο σας κοσμο,,τους φοβους,τις αγωνιες τις χαρες σας ,ποιος ειστε..Κανω λαθος? Μπορει,,ισως και αυτο ναναι μια ''δουλεια'' σαν ολες τις αλλες ..Ειναι?? ελατε πειτε μου τιμια και ξεκαθαρα..ΞΥπνατε το πρωι και λετε μεσα σας και τωρα θα γραψω σκεπτομενος τι κερδος θα σας αποφερει το γραπτο σας? Ναι κυριε το γνωριζω ,,πρεπει να επιβιωσετε κι εσεις ,,κανενας δεν τρεφεται με αερα...αλλα....γιατι μ εχετε πεισει οτι καταθετε την ψυχη σας? αδαης και ευκολοπιστη θα μου πειτε ναι και λιγο ρομαντικη...Μα αν εσεις ειστε στυγνος επαγγελματιας αν δεν υπηρχα εγω σε ποιο κοινο θα απευθυνατε τα γραπτα σας? ΔΕν σας πιστευω θελετε να με προσγειωσετε..την στιγμη αυτη καθ αυτη που εσεις βουτατε απο ψηλα κανοντας καθετες εφορμησεις σαν γλαρος στην θαλασσα..μονο οι τολμηροι ,καθετα εφορμουν και μονο οι ευαισθητοι , επιλεγουν την θαλασσα..εε ναι λοιπον αρνουμαι να πιστεψω οτι δεν ειστε ποιητης ,,ποιητης ετσι οπως οριζω μεσα μου τους ποιητες ..Ευγενης,καταδεκτικος,ονειροπολος,ερωτικος,ευαισθητος,κεφατος και ανοιχτοκαρδος,γλεντζες,πονεμενος με τα μικρα και μεγαλα μυστικα σας ,τολμηρος και ατολμος μαζι..ΕΝα ΜΕΓΑΛΟ παιδι που με μυαλο ενηλικα ζητα να κοινοποιησει την απαιτηση του για ενα καλυτερο κοσμο.. ,τα ονειρα του,,τις χαμενες ευκαιριες,,τους φοβους του... Γραψτε λοιπον και καντε με κοινωνο των ονειρων και των επιδιωξεων σας..Ποιος ξερει ισως με παρασυρετε σ ενα κοσμο διαφορετικο περισσοτερο Ανθρωπινο ,ενα κοσμο με χρωμα ,μουσικη ,,αρωματα ενα κοσμο ευτυχιας....ΚΑΙ τελικα ισως με πεισετε οτι οι ποιητες μενουν στην ουσια ιδιοι -οπως και ο κοσμος μας αλλωστε- ειτε γραφουν με μελανι ειτε πληκτρολογουν αλλοτε αντιμετωποι μ ενα λευκο χαρτι κι αλλοτε μ ενα υπολογιστη..ΓΡΑΨΤΕ σας παρακαλω ,γιατι ετσι η αλλιως σας εχω αναγκη σαν θεραπευτη των δικων μου φοβων και ποθων.. ,ισως το ιδιο οσο κι εσεις εμενα,... και γι αυτο ακριβως σας ευχαριστω....''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου