διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

ο μονολογος του φεγγαριου....

Φεγγάρι: Είμ` ένας κύκνος στρογγυλός μες το ποτάμι, είμ` ένα μάτι στα ψηλά καμπαναριά,..........και μες στις φυλλωσιές φαντάζω ψεύτικο φως της χαραυγής..............Κανείς δε μου γλυτώνει εμένα!Ποιος κρύβεται; Ποιανού το κλάμα γροικιέται μες στο χέρσο κάμπο;.......Ένα μαχαίρι έχω κρεμάσει μες στον ανταριασμένο αγέρα,που λαχταράει, μολύβι τώρα, πόνος να γίνει μες στο αίμα..........Αφήστε με να μπω! Παγώνω στους τοίχους και στα παραθύρια.Μια στέγη ανοίχτε, μια καρδιά, να μπω να ζεσταθώ λιγάκι!Αχ, πως κρυώνω! Οι στάχτες μου – μέταλλα κοιμισμένα –ψάχνουν σε κάμπους και βουνά της φλόγας την κορφή να βρούνε.Όμως το χιόνι με κουβαλάει  στις χαλαζένιες πλάτες του,και με βυθίζει όλο παγωνιά στα χαλκοπράσινα βαλτονέρια.Μα τούτη τη νύχτα θα βαφτούν τα μάγουλα μου κόκκινο αίμα,και τ` άγρια βούρλα θα ζαρώσουν κάτου απ` τα πέλματα του αγέρα.Ίσκιο δε θα `βρουν και φυλλωσιά για να γλιτώσουν από μένα!Θέλω μονάχα μια καρδιά! Ζεστή!Το αίμα της να βαψει τα κρυα βουνα τα στηθια μου.Αφήστε με να μπω..Αχ! αφηστε!!...========(Ο "Ματωμένος Γάμος", είναι πολλά περισσότερα από μια ατυχή ιστορία αγάπης ή πάθους....)........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου