διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

γυμνη η αγαπη...

......στην υστατη αρνηση ,στο τελευταιο ''οχι'' που ακυρωσε το αυριο και εξαλειψε  την υπαρξη μου,βυθιζομαι ////.χωρις εξαρτηση καμμια/. Πανοπλιες και δορατα  αχρηστα  ειναι../   στην  αγαπη  πηγαινεις γυμνος...ετσι..Γυμνη και απροστατευτη αφεθηκα σε  σενα... ετσι  ηρθα .../ με  τον ιδιο  τροπο , αποχωρω..Με τον ιδιο τροπο επιλεγω να παψω....να  υπαρχω/  κηρυσσοντας Πτωχευση  στην τραπεζα της αγαπης μου. Ανεξοφλητη δοση ,αδυναμια , αποπληρωμης.. /Λεηλατημενη  κ  αιμοφυρτη  συρομαι ,στο κεντρο του Κολοσσαιου.. / τροπαιο  Νικης  του μονομαχου..!!που με λυσσα θανατωσε το λιονταρι που εκρυβα μεσα μου... για σενα. Στο  στερνο  αγκαλιασμα  σου, ηταν.,... που μελλοθανατη μ εχρισες .....!υστατο χαιρε! ...στο βωμο του ερωτα που οικειοθελως αφεθηκα !να θυσιασω το  εγω μου..!στο δικο σου .!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου