διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

στη αιθουσα του θρονου σου. απων ο βασιλιας..

να με κοιτας /μεσα μου./να με σηκωνεις απο τον ληθαργο ./να με ξυπνας  μ ενα φιλι και να με νανουριζεις σαν μωρο./ Γιατι ποτέ δεν υπηρξα ./στο πριν ,στο τωρα, στο παντα../Εκει που συνδεθηκαν οι ψυχες  εκει κρεμαται επι  ξυλου το ανυπαρκτο εγω μου ./εκει που  οξος  σταλαξε ο στρατιωτης κακοφορμιζει η πληγη. /εκει που το δακρυ κυλα φυτρωνει μια παπαρουνα./Τουτο το Πασχα ατελειωτο ειναι .αναμενει την ανασταση  ./Θαρθει  να σε βρει και να ρωτησει..μ αρνηθηκες  ? /πενθιμο εμβατηριο το ''σ αγαπω'' που δεν ειπες ./Ρεκβιεμ  για την ψυχη που δεν δεχτηκες./Πολυσχιδης και αναπαντεχος./Κοσμος επιπεδος και φτηνος και στην μεση εσυ ..ο μονακριβος./τυλιγω πληγες με μωβ κορδελες ,τραβω τις κουρτινες ,κρυβομαι  στο σκοταδι/ και ονειρευομαι/.. μεσα απ το φως .. εσενα./χαραμαδα με υπονοια  ηλιου../στεκω εκει ακριβως /γυμνη και λαβωμενη /περιμενοντας να κρατησεις το χερι μου./και να με παρεις μακρυα./στο κατι διαφορετικο /βαζω φτερα  στις φτερνες /ιπταμαι/ στο απειρο /αλλαζω τροχια./τωρα.//..θ ακολουθησεις? η θ αρνηθεις? / απελθετω αυτο το ποτηρι με το ξυδιασμενο κρασι.. /λευκο η κοκκινο μοναχα.../ανακωχη η παθος .. η και τα δυό  μαζι..επιλεγεις ..σειρα  σου να παιξεις στο γυρο του θανατου..

1 σχόλιο: