διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

μια βόλτα στη βροχή...

...απο μωρο παιδι μ αρεσαν οι βολτες με τ αυτοκινητο.. Ειδικα τα καλοκαιρινα βραδια. Ξαπλωμενη στο πισω καθισμα να μετραω τ αστερια,συνομιλωντας μαζι τους ,δινοντας τους ονοματα και προσπαθωντας να διακρινω το πιο λαμπερο. Τους χειμωνες παλι, τιποτα πιο ομορφο να τρεχεις στην ασφαλτο κατω απο καταρρακτωδη βροχη..!!Ακουγοντας τον ηχο απο τους υαλοκαθαριστηρες με χαμηλη μουσικη στο ραδιοφωνο και με το καλοριφερ αναμενο να ζεσταινει το μικρο μου ''παραδεισο''.======================(Στην νυχτα να ερχονται παρεα μου οι πιο κρυφες μου σκεψεις ,να σιγοτραγουδω τον ερωτα και η βροχη να ξεπλενει τις λασπες απ την ψυχη μου...Στην καφτρα του τσιγαρου μου ,καιγεται το χθες και στελνει υποσχετικα σημειωματα η μερα, που ανυπομονη θελει να ερθει..και στους τροχους του αυτοκινητου να διαγραφει κυκλους η ζωη που ονειρευτηκα.. μοναχα μαζι σου..).(a-sylia)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου