διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

ζειν επι-κινδυνως και ασφαλως...

Ζειν ''επικινδυνως'' δεν συνιστα αφροσυνη.. συνιστα υπερβασιν και τολμη εναντιον της μετριοτητας που οριζει τους εν απολυτω ταξιν δια βιουντες .Ζειν επικινδυνως  δεν συνιστα εν οπλοις , επαναστασιν , απαραιτητως...Ζειν επικινδυνως σημαινει τολμω !να καω, να φτασω στο χειλος ,να βυθιστω  στο σκοτος, να πεταξω ψηλα, να καψω την υλη μου και να αφομοιωθω απ το πνευμα.Να σκαψω βαθεια στον δικο μου χερσο η ολανθιστο κηπο. Να φοβηθω ,να πονεσω , να γελασω να ουρλιαξω βοηθεια ,να δωσω το χερι  ,να σπρωξω στο γκρεμο το κακο. η να πεσω αυτοβουλως κι εγω/Να δωσω αιμα  και νερο/ Να απαιτησω /Να θελω / να ΑΡΝΗΘΩ/.. οτι μ αφηνει κενη./Να συμπορευθω με ομοιους ,βγαζοντας ''γλωσσα'' στο  α-χρηστο  που μου κρυβει τον ΗΛΙΟ../Να κρινω και να κριθω/Ζειν επικινδυνως..  σημαινει να ΖΩ  την δικη μου ΖΩΗ /μεσα απο μενα /με τον τροπο που εγω επιλεγω/ καθε φορα.... ζειν επικινδυνως σημαινει να ξερω  και να μπορω ν αγαπω// ...Και λογαριασμο να μην κρατω και ουτε να δινω..την στιγμην ..που απο κανεναν δεν ψωνισα και πελατες δεν  ψαχνω.. /παντα ενταξει και ποτε εν ταξει..(α-)συλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου