διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

θυμαμαι.

.....στο μονοπατι της ψευδαισθησης ,αποψε βημα-βημα περπατησα...Στιγμες που τη ζωη μου σημαδεψαν...Τον ερωτα,που του χαριστηκα, τις υπερβασεις και το μεγαλειο του.Στα ονειρα μου απρο-καλυπτα ...ολα-οσα, να ΘΥΜΑΜΑΙ...



οταν τα πραγματα φτανουν στην κοψη του ξυραφιου..τοτε η θα κοπουμε η θα κατσουμε να μας κοψουν.. Καλυτερα να κοπω μονη μου η ακομα καλυτερα να τους κοψω πρωτη εγω//και μη μου λετε για πολιτισμο και παπαριες... Παγια τακτικη των'' πολιτισμενων'' να φερονται  απολιτιστα  σε μας και μετα να μας λενε '' τσ τσ τσ κακα παιδια αγραμματα κι αμορφωτα μη φερεστε σαν αγροικοι.''.Μα και το πιο ακακο ζωο αν το τυραννας καποια στιγμη θα γυρισει να σε δαγκωσει..Ειναι νομος της φυσης ///Πως να το κανουμε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου