διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

σχεδιασμα 3...στον αντιποδα...

Μα  ποσο  λιγος  μου  μοιαζετε  κυριε...εσεις που απροκαλυπτα  γραφετε.. Σας  αφηνω να πιστεψετε πως  σας  θαυμαζω ,ισως  γιατι θα  το θελα,,,,να   διαψευσετε  την  αρχικη μου ενστικτωδη εντυπωση..Πως  να  σας πεισω  εγω  η μη ειδικη,οτι  η γραφη  θελει  αυθεντικοτητα για  να  επιζησει? ειτε  σαν  βρισια  ειτε  σαν χαδι  δεν  μπορει  να κρυφτει  για  καιρο  οσο  κι αν  αυτοκρατορικα  στηνετε  το  γηρασμενο  σαρκιο σας  σε  πολυθρονες στο  κεντρο  αιθουσων... κρατω  τις  κουβεντες  σας  σε κουτι  με   μαυρη κορδελα..,εκεινη  της απογοητευσης. απεγνωσμενη  αναγκη  σε  τι?  σε  ηδονες  που  μονο  να  φανταστειτε  μπορειτε? Ξερετε ποσο  ανοιχτα  και  χωρις  αιδω , θα  μπορουσα  να σας  οδηγησω  στο εμφραγμα? συγκρατηθειτε παρακαλω δεν  θελω  να  παρω  την ευθυνη  της  απωλειας  σας..μην  γελιεστε  δεν  ειστε ελυτης  δεν  θα  γινετε  ποτε  ο μαρκησιος  ντε  Σαντ. στους λιγοστους  ακολουθους  σας  αρκεστειτε...Κυνικη??εγω??? ποτε...προλεταρια  σαν  κι εσας ,, και οπως  καλα   γνωριζετε  ''οι  προλεταριοι  δεν    εχουν  πατριδα''..ετσι  κι εμεις  απατριδες ειμαστε  της  γραφης..ο πλανητης  κυριε  εχει  ηδη  κατακτηθει απο  αλλους γραφιαδες... Ψαξτε  να βρειτε  μια  γωνια  να   υπαρξετε ,,ειναι  δικαιωμα  σας να κανετε  αγωνα  καλον..και  κοψτε το  μεθυσι σε πλουσια  στηθη  γυναικων..δεν  σας  κανει  αυτο αυτοματως  καλλιτεχνη.. Αληθινα , λεγω  υμιν, θελω  να  σας  θαυμασω,,δωστε  μου  την ευκαιρια...στην επομενη συναντηση μας..

1 σχόλιο: