διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

 απεχω...και .. εχω...,συντονισμενη πλεον στην ωρα μηδεν. σ εκεινη της αληθινης αισθησης του υπαρκτου- ανυπαρκτου..επιλογη συνειδητη ,αναμεσα στη χολερα και την πανουκλα ,στην αβυσσο και το τιποτα,στο ψεμα του αναληθους σου και στην αληθεια του ελαχιστου. αποστασιοποιηση ,μη ενταγμενη στο ψυχαναγκ...αστικο διλημμα να σε σωσω για να σωθω η απλα να σωθω απο εσενα? στον αντιποδα της ευαισθησιας βρισκεται ο κυνισμος και εγω προβαλω τη λυση ,,την δικη μου , σε ωρες ευθυνης,...αγκαλιαζοντας τον ρεαλισμο... κατακτω τον εαυτο μου και την δικη μου Αληθεια... εδραζομαι στο δικο μου Τιποτα και αυτο μου αρκει..(κ.σ)ποιος ειπε οτι η αποχη δεν ειναι λυση οταν ειναι απορροια αγωνα και προτερου εντιμου βιου?.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου