διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

οταν η poison ivy ..γραφει...και καταγραφει ωδινες !

Θα σε κάψω φως μου!!!! Θα σε κάψω..... και θα σε διαμελίσω.... στους χίλιους ανέμους!!!!! Κανείς δεν θα βρει το κουφάρι σου!!!!! Και την θύμησή μου.... θα την σβήσω!!!! Τίποτα δεν θα μείνει από σένα!!!!! Αυτή τη φορά..... θα σε νικήσω..... με τα ίδια σου τα όπλα!!!! Ένα απλό κλικ είναι.... το ξέρω.....που το παιδεύω εδώ και καιρό!!!!! Δεν θα σε αφήσω..... να με βασανίζεις άλλο!!!!! Θα σε αφανίσω από τους διαδρόμους του μυαλού μου......και ούτε ένα κύτταρο μου δεν θα σε θυμάται πια!!!!! Το ξέρω ότι το μπορώ......το ξέρω ότι έχω την δύναμη!!!! Και αυτή τη φορά....... δεν θα με σταματήσει τίποτα!!!! Δεν θα σου επιτρέψω να ξαναμπείς στην σκέψη μου!!!!! Και τότε θα είμαι πραγματικά ελεύθερη......και όχι δειλή....γεμάτη αυταπάτες!!!!! Και την ελπίδα......θα την ξεριζώσω απ' την ψυχή μου..... και θα την θάψω.... στα απύθμενα τάρταρα!!!!! Δεν θα σου επιτρέψω να ξαναεισβάλεις στο είναι μου.......δεν θα σου επιτρέψω να με νικήσεις.... ξανά!!!! Και την καρδιά μου.....μ' ακούς.....και την καρδιά μου.... θα την ξεριζώσω....να μην χτυπάει πια......να μην πονάει πια!!!!! Και όταν η απελευθέρωση μου θα έρθει.......θα ξαναπετάξω με ορμή......για τους χίλιους ουρανούς μ' αστέρια..... που με περιμένουν!!!!! Θα πετάξω ψηλά....εκεί που μια άλλη αγάπη με περιμένει.....και έχει ορίσει από καιρό......τον ερχομό της!!!! Εκεί θα σε χλευάζω.... για την δειλία σου.....και θα μαι και πάλι ευτυχισμένη!!!!! Γιατί η αγάπη......μετριέται με τις στιγμές.......που εσύ ποτέ δεν είχες!!!!! POISON IVY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου