διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

γραφες..σχεδιασματα και σχεδια επι χαρτου..

ειναι τα βραδυα που επιστρεφεις  κατακτητης στου  νου  τους  λαβυρινθους.
ειναι  τις  νυχτες που  ο Μινωταυρος δειχνει τα κοφτερα του  δοντια  απειλωντας την ληθη..
ειναι  το  βαθυ  σκοταδι που κρυβει  την οψη σου και αποκαλυπτει  μοναχα  την  ψυχη σου.
ειναι τα  αστρα   που υπενθυμιζουν  τα  λογια  εκεινα που τους πονους σου τραγουδουσαν.
ειναι το  φεγγαρι που χαρτογραφει τους  αγωνες σου .
ειναι οι ωρες εκεινες οι μεγαλες και ατελειωτες που  σε κρατω μονο  για μενα.''κοιτωντας'' τα  ματια  που  ειδα  να  δακρυζουν ,να  γελουν ,να οργιζονται.
ειναι τα  βραδυα που συντροφικα  με παραστεκουν οι  ηχοι  της  φυσης και  η σιωπη της κοιμωμενης πλασης.
ειναι τα  βραδια που ζωγραφιζω  την μορφη σου αφοβα με λεξεις μα και  με μολυβια  πανω  σε χαρτι.
ειναι  τις ωρες  τις μεγαλες που τα  χερια μου  σε  χαιδευουν  με καρβουνο,,που  τα  δαχτυλα μου σε  ψηλαφουν στα  πληκτρα  με το αλφαβητο,που περιμενουν τις λεξεις  να  μετατρεψουν  σε νοτες .
ειναι ο υπνος που  ντρεπεται  να  με  ''ζητησει''  μη  τολμωντας  να  διακοψει  τον ερωτα  μου για  σενα.
ειναι  τις  νυχτες που ελευθερη στο χωρις ελπιδα τοπιο μου  βασιλευω. Με σκηπτρο  και κορωνα  βασιλισσα  που  βασιλειο  δεν εχει.
ειναι  η Νυχτα που τρυφερα  μ αγκαλιαζει και  με  δονει .
Ειναι  την νυχτα που κανω σπονδες και  φιλτρα  δοκιμαζω  ...ειναι  τις  νυχτες που σαν  τις  μαγισσες με  καις  στην πυρα..
ειναι  την  νυχτα που  ζω  χωρις  εσενα και  μεσα  σου.
Ειναι τις νυχτες οι ευχες και οι καταρες μου που  φτανουν  σε  σενα και  εισβαλουν στο  ειναι σου...
ειναι  τις  νυχτες που περιμενω   να ερθουν να  με κατακτησουν και να με σωσουν απο  σενα  διαβολε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου