διαμαντια και μπλουζ...

διαμαντια και μπλουζ...
♥ οταν ολοι τρεχουν κατω απ τις ομπρελες,εγω θα στεκομαι κατω απ την βροχη..

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

περπατω..

στον ανεμοστροβιλο της επαρσης μου,γυρναω πισω τον χρονο...τότε που  υπηρχες εσυ... Τοτε ,που η ζωη  γραφοταν με Ζητα  ''megalo'' ...giati  ekei... υπηρχες εσυ... !! Και τωρα...//?//Χανομαι στους λαβυρίνθους της σκεψης  ,κομμενος ο μιτος  της Αριαδνης και ο Θησεας στο πουθενα.Πετρώσαν  και παλι οι θυμησες μαζι με τις επιθυμιες.Να πεταξω ..ψηλα../Σε  ευφορες κοιλαδες να ζησω , σε καταπρασινα δαση  να κρυφτω ,να κολυμπησω σε γαλαζια νερα. Με βρηκε το Φθινοπωρο και λαβωθηκε το αυριο την ωρα π' αναχωρουσαν τα χελιδονια  μαζι τους κι εσυ...
Περπατω μονοπατι  στενο .. της μοναξιας κακοτραχαλο,πυξιδα δεν βρισκω  να δειχνει χαρα.
Κρυμμενο το τερας  βρυχαται ..τις νυχτες γυρευει εμας... Γυριζω  πισω το χρονο ... εκει που εσυ μου κρατουσες το χερι κι η ζωη  ειχε χρωμα ,ξανα..(a-sylia)








Σαν πεταλούδα θα'θελα να ζήσω κάθε στιγμή μου... χωρίς να ξοδεύω πιά το χρόνο μου στη νοσταλγία χαμένων ευκαιριών... Σαν πεταλούδα η καρδιά μου ελεύθερη απ'του χρόνου το στενό. Να πετώ μες στ'όνειρο από λουλούδι σε λουλούδι αλλά να ζώ απ'τη γεύση της αλήθειας και να γεύομαι την ελευθερία της στιγμής λουσμένη απ'της αγάπης σου το φως.  (lunapiena) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου